Kapitola patnáctá - nic podezřelého

20 5 0
                                    

Stála uprostřed lesa. Nikde nic, ale po chvíli se začala snášet hustá mlha. Alopex to už začalo trochu štvát. Viděla je skoro každou noc. Už chtěla mít normální sny!
,,Alopex," řekl povědomí hlas.
Alopex se tam šla podívat, protože to nebyl hlas nikoho z její rodiny. Byla tam krásná černobílá fenka.....
,,Diano!" vyštěkla Alopex.
,,Ahoj Alopex," řekla její kamarádka.
,,Chtěla bych vyřešit kdo naši smečku napadl," pronesla.
,,Já vím. A proto tu mám pro tebe nápovědu. Né všichni říkakjí pravdu. Já vím, že ty to vyřešíš," řekla Diana.
,,Ale jak?! Vždyť ani nemám nejvíce podezřelého! Navíc si přestávám být jistá o Měsícovi nevinnosti! A jak to mám vyřešit, když ani neumím zjistit, kdo je tajemný!" štěkala.
,,Neboj. Zjistíš to," povzbudila ji Diana.
Vše začalo zase mizet.

Alopex se vzbudila. Všichni ještě spali.
,,Ach, tak jdu hledat něco podezřelého," povzdychla si.
Čmuchala a čmuchala. Ale nebylo tam nic podezřelého. Hledala, dokud se psi neprobudili. Sedla si a čekala co podezřelého by se mohlo dít.
,,Ranní hlídko a lovci, vyražte," přikázala Alfa. Potom trochu naklonila hlavu a zase narovnala.
Psi kývli jako by to měl být nějaký tajný signák a vyrazili.
,,A ty Alopex, pojď se mnou a povyprávěj mi, jaká byla cesta."
,,Ano Shy - teda Alfo."
Vstala a šla za ní.

Shynygany zavedla Alopex do stínu.
,,Takže co se na tvé cestě k nám dělo?" zeptala se.
,,No, nic moc."
Alopex nechtěla prozrazovat nic o tajemném, Měsícovi a tak dále.
,,A jak se má Thanos?"
,,Ujde to," odpověděla ji.
Alopex najednou ucítila jak na ni někdo skočil a pak ostrou bolest.
Spadla na zem a viděla jak velká bílá Alfa útočí na něco co Alopex neviděla. Slyšela vrčení, klapání čelistí a křupání. Pak se přes vše přelila rudá. A pak už nic.....

Život psaKde žijí příběhy. Začni objevovat