❝ szép a naplemente. ❞
az nap, mindenki másnak tűnt mark számára. kifejezetten jisung, aki olyan szavakat ejtett ki, amiket előtte soha.
jisung sosem volt az, aki elámult a naptól, vagy a hótól. sosem fogadta el a kezdetet, hogy egyáltalán kipillantson az ablakon egészen eddig, ahogy az évszak változott. szokatlan gyerek volt, de mindenki imádta őt a velejéig.
mark látta, ahogy a házmester az irányukba halad, az erkély felé, ahol mindannyiuk arca narancssárga csíkokban volt foltos a melegtől. de ő úgy érezte egész keze jéghideggé változik, ahogy tekintete találkozott a házmesterével.
zsebébe helyezte a tenyerét, és nézte, egy furcsa érzés kavargott gyomrában. jisung, mellette, lefele tekintett, és készen állt a felszólítására, de ez nem történt meg, meglepetésére.
" jeno, beszélhetek veled: "
minden szem jenora szegeződött, aki felettébb zavarodott volt, de azért bólintott.
" igen, uram. "
a két tag elhagyta az erkélyt, és a kellemes melegség, amit percekkel korábban éreztek, visszatért. mark akaratlanul is kiengedett egy sóhajtást a megkönnyebbülés végett, amikor megérezte a gyengéd rántást a pólója ujján.
" hyung, mi fog történni jenoval? "
mark vállat volnt jisung szavaira, és hirtelen aggódni kezdett. végigsimított a másik koszos szőke loknijain, és látva jisungot remegni, egy kicsit még nyugtalanabb lett.
" valami baj van? "
de jisung nem válaszolt, inkább kihúzta magát mark karjaiból és jeno szobája felé indult, ahol jeno és a házmester tartózkodtak.
amint szembe állt a zárt ajtóval, háromszor kopogott félénken és, és halvány hallgatás volt, mielőtt " gyere be " volt hallható.
jisung azt tette, amit mondtak neki, de úgy érezte, kényszerítve volt a belépésre, mintha inkább egy követelés lett volna, felajánlás helyett. lábai összhangban csoszogtak a másik kettő felé, akik egymással szemben ültek az asztalnál.
jisung látta, ahogy a házmester megint elővesz valamit a zsebéből. ez alkalommal, egy zárt csomag műanyag volt, benne két darab rágógumival.
kibontotta a csomagot, és egy-egy darabot adott nekik.
" egyetek. "
jeno riadt tekintettel meredt jisung irányába, de jisung ezt egyáltalán nem vette észre. egész idő alatt maga elé bámult, bele a fekete semmiségbe, ahogy a rágógumi darab hozzáért az ajkaihoz, és eltűnt a szájéban.
jeno rá meredt, aztán a házmesterre, és azon gondolkodott, miért is volt ennyére engedelmes minden szavához, amit mondott. tudta, hogy egyértelműen volt valami szokatlan a szituációt illetően, de nem igazán volt alternatív választása, hogy másképp tegyen.
és így, jeno engedte lecsukódni a szempilláit ahogy az leereszkedett, abban a pillanatban, amint a rágógumi a szájába került. de aminek a realizálásában megbukott, hogy abban a pillanatban a házmester, és jisung eltűntek.
أنت تقرأ
serein - [nct dream] » fordítás
أدب الهواة❝ mikor mehetünk haza? ❞ @nctech- 2017. ➳ fordítás ➳ minden jog az eredeti írót illeti!