□■□■□■□■□■□■□
"Biz insanlar istersek bizde olmayan bazı yetenekleri olan cinlerin yardımını alabilir miyiz? Elbette ki alabiliriz. Tabii ki bu herkesin yapabileceği bir şey değildir. Tariflerle olacak bir şey değil. Bazıları kendiliğinden hiçbir şey yapmadan iletişime geçip yardımlaşabilir. Bazıları çok çalışarak başarabilir. Bir hoca eşliğinde verilebilecek bir eğitimdir. Uzun uzun yıllar alan bir çalışmadır."
□■□■□■□■□■□■□
Bende bu durum mu vardı bilemem ama her saniyen her anım öyle farklılaşmıştı ki sanki hisslerim artmış gibiydi. Bazense hislerim karışıyor gibi.. 6. his olayına pek inamazdım. Artık bu bende var gibiydi. 6. hissimin kuvvetli bi gücü var gibi. Ufak tefek şeylerin olacağını kimin ne konuşacağını kimin ne yaşadığını ve yaşayacağını tahmin dahi edebiliyordum. Garip ama Tersakan dan sonra öyle oldu bana. Kendimden korkmaya başladım. Saçma gibi ama çoğu kez öldüğümü dahi düşündüm.
Kendimi arayış icerisinde buldum bi müddet sonra.. benligimi.. kişiliğimi..
Bi çok farklı dua oğrendim. Etkisi kuvvetli. Bi sürü dua. Her gece yatmadan evvel duasız uyumamaya özen göstermeye başladım. Korku yoktu icimde ama ne olacağını, kendimi nerede bulacağımı bilemiyordum..
Her anım her günüm farklıydı artık. Kısa süre icerisinde de benimsemeye başladım bunu. Bir günüm bir birine benzemiyordu. Her adımımda her sabah uyandığımda ayrı bir Ferman vardı sanki.
Meraktan mı bilemem ama fallara göz okumaya dahi başlamıştım bi zaman sonra. Sanki boyutum degisiyor gibi hissediyordum her günümde. Saçma ama o hislerdeydim hep..
Allah tan tek dileğim en büyük duam hata yapmamaktı. Öyle de oluyordu..
Cevremdeki insanların hayatına dokunmaya başlamıştım. Yaşam koçlugu gibi aynı. Huzur buluyorum bundan. Mutlu oluyorum.
Sevgiye aşka aşık bir Ferman artık daha da fazla aşık olmaya başlamıştı.
Hüzünlü, mutlu, sıkıntılı, ferah her duyguyu fazlasıyla tatmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
Randomherkesin kendine bir duygu bulabileceği güzel bi çalışma. bölümler kısa sürede yayımlanacak