~Κεφάλαιο 8~

300 19 2
                                    

Η πόρτα άνοιξε με έναν δυνατό κρότο και η Έφιλη τινάχτηκε προς τα πίσω ενώ ο Αχιλλέας μπήκε ορμητικά μέσα στο δωμάτιο.

Το βλέμμα του έπεσε πάνω της, αφού εξέτασε το δωμάτιο. Την άρπαξε άγρια από τον καρπό και την έσυρε μέχρι το κάτω πάτωμα. Η Έφιλη δεν αντιστάθηκε. Ήξερε πως δεν θα είχε νόημα.

Την οδήγησε βίαια στην κουζίνα όπου βρίσκονταν ο Πάτροκλος μαζί με έναν τρίτο άνδρα.

Ο Πάτροκλος είχε σκαρφαλώσει πάνω στα ντουλάπια της κουζίνας και άνοιγε όλα τα βαζάκια ένα ένα μυρίζοντας τα και αναλόγως, αν κάτι θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο, το αποθήκευε σε έναν σάκο που είχε φέρει μαζί του.

Ο άλλος άνδρας που στεκόταν κάτω από τον Πάτροκλο εξέτασε αδιάφορα την Έφιλη ενώ μασουλούσε κάτι και κοίταξε τον Αχιλλέα. "Δούλα είναι;"

"Ναι,έτσι φαίνεται, Ηρέα." Ο Αχιλλέας την άφησε και εκείνη η τραβήχτηκε αμέσως μακριά του αηδιασμένη από το άγγιγμά του και αγριεμένη από την βαριά ατμόσφαιρα και την ξένη βάρβαρη γλώσσα που άκουγε γύρω της.

Ο Πάτροκλος γύρισε προς το μέρος και την κοίταξε και αυτός." Δεν νομίζω πως είναι δούλα εδώ."

"Μα καλά, δεν τη βλέπεις;"τον αμφισβήτησε ο Ηρέας.

Ο Αχιλλέας συνέχισε: " Κοίτα τα πλούτη αυτού του σπιτιού! Στ' αλήθεια πιστεύεις ότι μια κόρη του σπιτιού θα ήταν ντυμένη έτσι;"

Ο Πάτροκλος με ένα άλμα πήδηξε κάτω και πλησίασε αργά την Έφιλη, όπως κάνεις θα πλησίαζε ένα άγριο άλογο, αργά για να μην το τρομάξει. Παρατήρησε τα φθηνά σανδάλια της, το πολύ απλό φόρεμά της και τα κοντοκουρεμένα της μαλλιά. "Μα δεν βλέπεις το περιδέραιο;Φαίνεται να είναι ιέρεια. Μια ιέρεια δεν μπορεί να είναι δούλα σωστά;"

"Δεν ξέρω αν γίνεται ή όχι" ομολόγησε ο Αχιλλέας " πάντως τώρα θα γίνει."

Ο Ηρέας έκανε ένα βήμα προς την πόρτα. "Αρκετά ασχοληθήκαμε με αυτήν."

"Έχει δίκιο."συμφώνησε ο Αχιλλέας. "Έλα Πάτροκλε. Κάνε τα μαγικά σου και ρώτα την που έχει λεφτά και πάρε τα. Μετά γύρνα πίσω. Και πάρε και αυτή μαζί σου."

Ο Πάτροκλος τον κοίταξε εκνευρισμένος. Ήταν φανερό πως δεν του άρεσε όταν ο Αχιλλέας του μιλούσε έτσι, σαν να ήταν δειλός και παιδί μικρότερο από εκείνο ενώ ίσχυε το αντίστροφο. Ωστόσο δεν πρόλαβε να απαντήσει κάτι γιατί ο φίλος του είχε ήδη φύγει μαζί με τον Ηρέα.

ΈφιληDonde viven las historias. Descúbrelo ahora