Edebiyat dersinden sonunda çıktık ve öğle arası olduğu için kendimizi direk yemekhaneye attık. Önce 12 ler sonra 11 ler seklinde sırayla yeniyordu fakat biz 11 olmamıza rağmen erkenden gidip almak için canımız uğruna 12 lerin önüne geçiyorduk-tabi bu sanıldığı kadar kolay değil canımız uğruna derken ciddiyim- Görkem ve Mete önden gidip bizim içinde tabak alıcaklardı Görkem beni o kalabalığa sokmaktan hiç hoşlanmaz çünkü kısa olduğum için sürekli ezilirim. Orkun, selin ve ben de arkadan yemekhaneye geldik Orkun boş bir masa bulunca tepesine atladı ve yatarak gelenleri "burası dolu canlarım başka tarafa naş naş" diyerek uzaklaştırdı.
"Oğlum in lan şurdan nimet koyucaz oraya,manyak herif yaa" Görkemin seslenmesiyle masaya 'insan gibi' oturan Orkun yana kayarak bana da yer açtı, Mete ve Görkem de birkaç dakika sonra yemekleri getirdiler. Selin söze girdi."Abi bugün de sohbetinize doyum olmuyo"
"Evet arkadaşlar, şu an Selinle sohbet etme challenge yapıcaz..."
"Lan Mete yeter lan o kamerayı .... müsait bir yere kaldır, bak sofradayız konuşturtma beni"
"Evet arkadaşlar görüyosunuz şu an Görkem bana sataştı ve bugün ben okul üniformamı giydim simdi yemeğimizi yiyiyoruz ve Görkem de yemeğini yiyiyor"
"Sen taktın şu Banu'ya hala izliyo musun yaaa demode oldu artık ordan clickbait yapamazsın canım"
"Deniz haklı beyler dağılııığğnnn"
"Orkun yine saçmalamaya başladığına göre ben doydum gençler sınıfa gidiyorum gelirsiniz siz de... Ha bu arada o tabak biticek ufaklık"
"Emredersin Görkem ağbiii"
Görkem bizden 1 yaş büyüktü bu yüzden ona dalgasına abi derdim. Bazen sinir olurdu. Ama bir abi gibi her zaman korurdu beni bu yüzden bu sıfatı ona çok yakıştırıyorum.
"Selin yaa karşıma oturma bundan sonra! Çorbamın içinden demirler çıkıp duruyo şuna bak az kalsın yutucaktım son anda görmeseydim bu.. bu genç yaşımda.. ühuüühhüü "
"Yaa nerde, hemen ver onu bana o kaç lira sen biliyo musun? Kaybedersem 1 ay hicbir şey yemesem yine yetmez param onu almaya. Hem demir diyip durma şuna hakaret gibi hissediyorum, piercing o!"
"Arkadaşlar az önce Orkun demir yuttu çok riskli oldu."
"Oğlum bari yalan söyleme lan,terbiyesiz herif"
"Aman tadımız kaçmasın Deniz Hanım"
Orkun un bu bayat esprisiyle masadan kalktım ve Tilkiden bahsetmeye yine fırsat bulamamıştım, ama bugün eve gidince Tilki nin kim olduğunu öğrenmeyi aklıma koydum. Belki de bizimkiler beni deniyordur? Onlara söyleyecek miyim diye. Ama öyle olsaydı Orkun kesin ağzından kaçırırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
Teen FictionDeniz ve arkadaşlarını yakından tanımaya ne dersiniz? Onlar bizden biri,bizim kadar doğal bir TAYFA... Normal bir hayatı olan Deniz in gizli bir numaradan mesaj almasıyla değişen hayatını ve buna tayfa nın tepkisi ile birlikte okuyabileceğiniz sıms...