Öğleden sonra beden dersi vardı bu nedenle spor salonuna doğru yürümeye başladık. Görkem, mete ve orkun her zamanki gibi futbol oynayacaktı. Ben de oynamak istiyordum ama bedencimiz tüm kızları zorla voleybol oynatıyordu. Ama bu sefer bu çileye katlanamazdım ve hocaya karnım ağrıyo rahatsizım ah uh yaparak dersten yırtıp sınıfa çıktım. Tilki yi sesli olarak aramaya karar verdim, evet tam şu an buna karar verdim. Telefonumu cantamın ön gözünden hemen çıkartıp Tilki yi aradım. Çalıyo...
"Oha açtı bu kadar kolay olacağını bilseydim daha önceden arardım"
"Ee arasaydın o zaman açmam dedim mi? "
"Kimsin sen?"
Harbiden yaa kim bu artık sinirimi bozuyo böyle alengirli dolambaçlı isler falan hiç bana göre değil.
"Sana diyorum söyle yoksa seni su an engellerim!"
"Dur.. dur tamam... beni tanıyosun"
"Ne! Seni tanıyo muyum?"
"Bak simdi derse girmem gerek tenefüste arka bahçedeki meşe ağacının yanına gel,orda olacağım..."
Biiippp
Kapattı... İ-NA-NA-MI-YO-RUUUM
bizim okuldanmış ve... ve 30 dakika sonra onu görücem ahhh sanırım aklımı yitiriyorum... Neden bu kadar heyecanlanıyorum ki? Kimse kim bana ne? Yok yok bana ne değil umrumda tab2 merak edicem... sanırım kafayı yedim
30 dakika geçmek bilmedi ve ben de sıraya kafamı koyup uyumaya karar verdim.
Zilin çalmasıyla kafamı kaldırmam bir oldu hemen 90km/saat hız ile bahceye ışınlandım. Ve okulun duvarının yanında durdum,burdan döner dönmez karşıma meşe ağacı çıkıcaktı. Koskocamann bir ic çektim ve köseyi döndüm
Oradaydı...
"Emre? Sen,tilki...?"
"Şştt"
Emre nin bir anda bana sarılmasıyla şokum ikiye katlandı. Sanki yıllardır bu anı bekliyormuşcasına sımsıkı sardı beni.
Bu arada Emre kim mi?
BENİM İLKOKULDAKİ PLATONİK AŞKIM!
Ama ona karşı bir şeyler hissetmeyi liseye geçince bıraktım, bırakmıştım... öyle umuyordum yani...
Emre ayrıca okul temsilcisiydi 2 yıldır. bu yılki seçim için de aday olacaktır büyük ihtimal. Yakışıklı olduğu için -diger kızlara göre- ve sportif bir yapısı olduğu için herkesle iyi de geçinirdi ve su ana kadar hic bir seçimi kaybetmedi.
"Ee... emre artık sarılmayı bıraksan diyorum"
"Sonsuza kadar sana böyle sarılabilirim ama sen bilirsin"
"Tabi ben bilicem... kaç yıldır tanışıyoruz böyle gizli numara falan işlerine hiç gerek yoktu be başkan"
"Bilirsin, bazen fazla utangaç olabiliyorum 'minik' ve ilkokulda bana karşı hissettiklerini de biliyorum... O kadar pismanım kiii! Sana kendimi tekrar sevdirmek icin ne yapabilirim Deniz?"
"Bak ben o isleri liseye geçince biraktım tamam mı?"
Zil çaldı ve ben tam olarak teklifine cevap vermeden sınıfa koştum. Bu gerçekten tahmin etmediğim bir şeydi ve Tilkinin kim olmasını isterdin diye sorarsanız yine Emre derdim. Ama... kafam o kadar karışık ki! Ben onu tam unutmuşken...
Düşünürsem kafayı yiyeceğim bu yüzden spor salonuna geçmeye karar verdim. Bizimkileri toplayıp konuşucam... evet bunu yapıcam her şeyi tek tek onlara anlatmam onların hakkı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
Teen FictionDeniz ve arkadaşlarını yakından tanımaya ne dersiniz? Onlar bizden biri,bizim kadar doğal bir TAYFA... Normal bir hayatı olan Deniz in gizli bir numaradan mesaj almasıyla değişen hayatını ve buna tayfa nın tepkisi ile birlikte okuyabileceğiniz sıms...