3. rész

6.4K 357 61
                                    

*Noel szemszöge*

Ez most komolyan?...na jó, biztos,  hogy csak szórakozik. Nem mondtam semmit ezek után. Egész úton azon filóztam, hogy ez egy fogadás azért kellek neki vagy, hogy én is meg legyek, vagy csak jó érzés az érzéseimmel játszadoznia. Én nem tudhatom, de szerintem egyszer kipróbálom. Észre se vettem, hogy haza értünk annyira elméjedtem a gondolataimba. Alexnak köszönhetően sikeresen megálltam,  mert ha ő nincs simán tovább megyek. Már éppen mondani akartam neki, hogy "kösz hogy elkísértél, mint látod nem evett és nem is ölt meg senki, de mostmár mehetsz ", amikor egyszerűen bement előttem az ajtón.

- Otthon vagy? - szóltam utána flegmán és befáradtam én is.

- Aha a jövendőbeli férjemnél - mondta hátra menetben végig a szemembe nézve, amikor megakart fodulni neki ment valaminek. Vagyis valakinek. Akaratom ellenére is kitört belőlem a nevetés, mikor megláttam milyen arcot vág, amikor tudatosul benne, hogy nem más az, aki az útját állja, mint Jason.

- Mit is mondtál? - szólalt meg mély hangján a bátyám, mire Mia és Dave is megjelentek az ajtóban.

- Tőled kell engedélyt kérnem ,hogy szóba álljak az öcséddel? - kérdezett vissza Alexander.

- Na ide figyelj - bökte meg a mutató ujjával Alex mellkasát - nem felejtettem el miket csináltál vele kilencedikben. Ha egy kicsit is meg mered bántani, vagy ütni, én a beleidből fogok ugrókötelet csinálni, miután kiéltem rajtad a vágyamat, hogy megszurkáljalak. Azaz röviden és tömören : ha hozzá érsz vagy képes leszel megbántani bármivel is az öcsémet, velem gyűlik meg a bajod - mondta halál komoly arccal Jason.

- Nem gondolod, hogy nekem kéne kiakadnom? Két éve miután elment az öcséd, összejöttél velem és megfektettél, akkor nem ezt mondtad tudomásom szerint, sőt totálisan máshogy vélekezdtél rólam -mosolygott rá elégedett arckifejezéssel Alex.

- MI A FASZ? - néztem rá a bátyámra. Tudta jól, hogy bejön nekem Alex, vegig tudta és ÖSSZEJÖTT VELE? - Jason te full hetero vagy nem?  És mi az, hogy PONT vele?! - mutattam rá a személyre.

- Tony, figyelj megmagyarázok mindent rendben? Csak legyünk kettesben - sóhajtott egyet Jason és beletúrt a hajába.

- Ne hívj Tonynak - néztem rá összehúzott szemekkel. De azért kíváncsi lennék a magyarázatára. Félve, de felpillantottam Miara, aki lehajtott fejjel fixirozta a padlót. Ezt nem hiszem el. Tudta és nem mondta el. Most csalódtam benne.

- Khm Noel, vagyis TONY - emelte ki a szót - mi az hogy PONT vele? - mosolygott rám Alex. A kurva életbe.

- Oké, figyelj, kilencedikben tényleg bejöttél, de az már régen volt. Az alatt az idő alatt rájöttem, hogy egy faszkalap vagy szóval ne várd, hogy a lábad előtt fogok heverni - közöltem vele határozottan a dolgokat, mire felhúzta a szemöldökét.

- Szóval bejöttem? Nem mondod. Képzeld tudtam - húzta féloldalas mosolyra, a száját. Amint kimondta az utolsó szavát Lexi kiszaladt a napaliból és elkezdett morogni Alexre, aki csak össze húzott szemöldökkel nézett a kutyára - takarodj - mondta neki, mire Lexi elkezdett ugatni.

- Jó kutya - simogatta meg a bátyám - tudod, hogy kit nem látunk szívesen. Védd meg a gazdit.

- Jason menj a szobába, Lexi helyedre,  Mia Dave kérlek menjetek el. Te is Alex - adtam ki a "parancsokat" azzal feltrappoltam a szobámba.

- Noel - jött utánam Alex - mi bajod?

- Talán az, hogy lefeküdtél a bátyámmal? - mondtam eléggé élesen.

Only YouWhere stories live. Discover now