*Alexader szemszöge*
A reggeli nyugalmas alvásomat a bömbölő zene szakította félbe. Egyszer megverem ezért Dave-et. Kihúztam a fejem alol a párnát és a hang irányába dobtam. Egyik szemem kinyitottam, hogy menézzem találtam-e. Sajnos nem, pont mellette ment el. A franc egye meg. Pedig olyan jól aludtam. Ritkán alszok ilyen mélyen és még ezt is el kell csesznie ennek a köcsögnek. De azért szeretem, vagyis annyira, amennyire egy legjobb barátot, vagy havert szerethet az ember.
- Oh, bocsánat. Csak nem felkeltettelek? - fordúlt felém a székben vigyorogva.
- Fakulnál ki - mosolyogtam rá gúnyosan.
- Most mi bajod? Legalább ébresztőt tartottam és nem késel el a kosarazásból - rántott vállat. Basszus tényleg ma kell elvernem Noelt kosárban.
- De azt nem kértem, hogy - gyorsan megnéztem az időt a telómon, ami az éjeli szekrényen volt mellettem - hajnali 10-kor kelts - raktam a fejemre a mellettem lévő párnát.
- Bocsi, jobb ötletem nem volt. Vagyis de. Az, hogy kiabálva rádugrok, hogy itt van Noel egy szál alsóban, de azt nem hitted volna el és utána meg is vertél volna, mert nincs itt - nevetett fel és vissza dobta a párnát.
- Akkor legalább valami értelmeset kapcsolj pls - motyogtam a párnába, mire eleget tett a kérésemnek és elindította a The Cab- től az Angel with a shotgun cimű dalukat.
- I'm an angel with a shotgun,
(Egy angal vagyok vadászpuskával)
fighting 'til the war's won,
(Harcolok amig a harcot meg nem nyerem)
I don't care if heaven won't take me back.
(Nem érdekel, ha a menny nem engedi, hogy vissza menjek)
I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe.
(Eldobom a hitemet, babe,csak hogy téged biztonságban tartsalak)
Don't you know you're everything I have?
(Nem tudod, hogy te vagy a mindenem?)
..and I, wanna live, not just survive, tonight."
(És én élni akarok, nem csak átélni, ma este) - énekeltem a refrént. Valamiért nagyon nagy kedvencem ez a dal és ezt Dave tudja is. Nagy nehezen erőt vettem magamon és felültem az ágyban.- Mikor fogunk próbálni? - kortyolt bele az üditőjébe Dave. Most így belegondolva hozhatna nekem egy kávét, de úgy se fog, szóval lemondok róla.
- Ez nagyon jó kérdés - mondtam meg neki az igazat. Gözöm sincs mikor tudunk - nekem édesmindegy igazából. Beszélj meg egy időpontott a srácokkal, hogy nekik mikor jó - rántottam vállat és kiszálltam az ágyból.
- Mikor mész Noelezni? - dőlt le a masik ágyra. Ugye nem hittétek, hogy együtt aludtunk? Minek aludnánk együtt, ha akkora ennek a fasznak aszobája mint három másik egybevéve? Simán elfér benne még egy ágy.
- Majd mindjárt megzaklatom. Had beszéljen előbb az anyukájával - ásítottam. Mi a fasz van velem? Tiszta fáradt vagyok, pedig egész este aludtam mint a bunda.
- Oké, lehet átnézünk majd Miaval, mert szeretne vele beszélni az apjával kapcsolatban. Meg persze lebaszni amiért nem vette észre, hogy nem csak te hanem ő is írt neki - nevetett fel a végére.
- Na essünk neki - nyúltam a telefonért és vissza feküdtem az ágyba. Túl kényelmes itt. Majd átmegyek egy körül. Elverem a kerek kis popsiját kosárba és mehetünk vacsizni. Nem, nem néztem MÉG meg a fenekét, de ha kosarazik tuti jobb feneke van mint néhány plasztik babának. Na majd ma csekkolom. Megnyitva a messengert olyan dolog fogadott amit nem vártam. Rányomtam az üzenetetre.
Babyboy 🍼❤: Jó reggelt. Remélem a párnába fulladtál. 😘 Na jó nem. Azt azért nem kivánom.
Én: Megint kaptam pusziit. Szóval nem szeretnéd, hogy megfulladjak? Aggodsz értem ez aranyos. :)
Babyboy 🍼❤: Hogy te mindneből kihozod azt,hogy érdekelsz. Pedig nem azért mondtam.
Én: Akkor?
Babyboy 🍼❤: Mikor jössz?
Én: csak nem hiányzom?
Babyboy 🍼❤: Szép álom. Csak azt szeretném tudni, hogy meddig kellesz anyával beszélnem.
Én: Hagyjalak sokáig?
Babyboy 🍼❤: Ne. Kérlek. Csak most ne légy köcsög. Olyan dolgokba fog belekérdezni, amikre nem válaszolok szívesen.
Én: Nem is tudom. Mit kapok cserébe, ha fél óra múlva ott vagyok?
Babyboy 🍼❤: A vacsit mindenféleképpen? Elég lesz?
Babyboy 🍼❤: Na?
Babyboy 🍼❤: Mond hogy elég.
Én: Elég és kérek mégy egy puszit, amikor megérkezek.
Babyboy 🍼❤: nem.
Én: Akkor szerintem olyan egy körül érkezem.
YOU ARE READING
Only You
Random"-Szia Babyboy, nem lenne kedved játszadozni? - kacsintott Alexander mogyoróbarna szemével. Ennek a gesztusnak köszönhetően, akaratom ellenére élesebben szívtam be a levegőt, ami neki is feltűnt - mi az? Csak nem tetszik az ajánlat? - kérdezte tet...