Păpușile plastifiate sunt naşpa.
Stau și mă uit perplex la lacul din fața mea,ai spune că,de aici de pe uscat,viața subacvatică pare mai ușoară,şi chiar așa este,cel puțin pești se luptă pentru supremație cu respect şi demnitate,ceva ce noi,oameni,am pierdut-o de mult,mănânci sau ești mâncat,asta este regula lor,nu că ar fii mare diferență față de viață de pe uscat.Din contră,cred că viața aici este mult mai macabră decât cea subacvatică.Noi folosim oameni şi iubim obiecte,suntem obsedați de bani şi de popularitate...
Hmm,mi-aş dori să fiu pește...
Am simțit o mână pe umărul meu,din instinct m-am întors şi i-am prins mâna ,,agresorului,,întorcănd-o la spate,din doar două mișcări....
-Auu,ce credeai că îți fac?Te mănânc,doamne,dă-mi drumul...Se vaită ,,agresorul,, de manevrele făcute asupra mâini acestuia.
Vocea brunetei mă face să îmi dau seama de cele întâmplate și îi dau drumul la mâna.Şi ce mai agresor aveam,fata pe care am salvat-o aseară..
Şi ce mai agresor aveam...Nici muşte nu poate să omoare..
-De unde ai fii vrut să știu că ești tu?Mă răstesc la brunetă fără pic de rușine,de parcă eu eram cel ofensat...
Aceasta se înroșește toată de nervi,îi văd venele cum îi pulsează pe gât iar dacă eram în desene,puteam să jur că scotea aburi pe nas şi urechii...Expresia ei faciala era demnă de un oscar.Iar eu ca un nesimțit am început să râd.
-Ce ți-se pare așa amuzant,domnule mi-e-frica-să-nu-fiu-violat?Spune ea încă plina de nervii.
-Deci dacă Îți vedeai fața...mai devreme,eu....doamne....Eram sigur că o să îți explodeze...capul!!încerc să spun printre râsete..
-Sunt bucuroasă,că ție ți-se pare atât de amuzant,faptul că aproape mi-ai rupt mâna şi mai mult ca sigur mi-ai lăsat o vânătaie urâtă,nu mai zic de faptul că ești un bou....Pufnește.
Ai fii zis ca o fată ca ea nu știe cuvinte dure,dar se pare că pisica are gheruțe,dar eu sunt tigrul,pot face muuulte,însă ea nu știe...
-Şi,ce cauți aici?O întreb uitându-mă incontinuare la lacul din fața noastră..
-Te-am văzut când mă duceam spre magazin şi am trecut să te salut...
-Păi şi,m-ai salutat,ce mai vrei,dorești ceva de la mine sau doar stai ca o proastă lângă mine fără să spui nimic??O întreb foarte calm..
-Păi eu,am,ştii ce,eu,dacă vrei plec,nu am știut că te deranjează prezenta mea,te las...ăm,pa...
S-a întors pe călcâie şi si-a continuat drumul spre magazin..Ce ar fii vrut să mă duc spre ea să o îmbrățișez și sa îi zic Vai,rămâi cu mine te rog,vreau să stai cu mine ca o fraieră și să nu spui nimic..Da,vezi să nu..
Nu sunt nici într-atât de nebun...
Ziua a trecut destul de repede,cartierele erau liniștite,nimeni și nimic nu era pe stradă la ora asta,atâta liniștie,e liniștea dinaintea furtunii...
Iar eu sunt furtuna,vin să vă iau..
De o ora mă plimb degeaba,nimic nu se întâmplă,nimeni nu țipă,nu se aude nimic,nici măcar vântul nu este prezent..
Doar vocile din capul meu se aud,și se aud cam tare,dar cine sunt eu să le judec...
Este aproape ora 2 și tot nimic,mă urc în mașină și pornesc,stupid sau nu dar am văzut barul în care lucrează Elijah,aveam ,,drum,, pe aici,mai bine spus spre ea..
Am coborât din mașină,am deschis ușile la bar și o caut cu privirea pe blonda aia bună dar fără minte...O voce pițigăiată mă face să îmi dau seama ca ea m-a găsit pe mine...
-Iubitule,ştiam că ai să vii,mi-a fost dor de tineeee...Spune și se agăța de gatul meu ca o lipitoare ce este,uneori e prea enervantă,dar numai ea știe să mă facă ,,fericit,,....
-Iubitule,am deja o camera rezervată sus pentru noi,speram că ai să vii..După privirea pe care o ai,știu că și tu mă vrei la fel de mult pe cât te vreau eu..
Am urcat sus și a început să îmi facă un spectacol erotic..Însă,pentru prima oară,nu mă simt atras din ea,din contră, mă simt chiar foarte scârbit şi simt că o să vomit în curând...O arunc de pe mine şi mă ridic de pe canapea să plec,însă vocea ei iară îmi zgârie timpanele..
Ce bine ar fii dacă nu ai vorbii..
-Iubituleee,unde pleci?Nici nu am început...şi ce zâmbet pervers are pe față..
-Am treabă,pa..
Spun și ies din cameră și din bar,ceva sau cineva din mintea mea mă bântuia incontinuu..Bruneta,orice făceam sau gândeam,îmi amintea de ea..
Firai tu să fii,ieși dracu' afară...
Merg spre mașină și o văd,chiar așa rău am înnebunit încât să o văd pe strada seara de mâna cu un pămpălău proaspăt vopsit?Clipesc de câteva ori și îmi dau seama că nu visez,bruneta chiar e pe partea cealaltă a străzi de braț cu o păpușă masculină.
Deodată îmi simt nervii cum îmi pulsează prin vene și mă apropii de păpușă Ken cu un rânjet larg..
Cum am ajuns în fața lor,bruneta a rămas șocată iar Ken se uita perplex la mine..Ce față de nesuferit are merita un pumn în moacă..Şi așa am şi făcut,era pe jos cu mâinile la nas încercând să își oprească sângerarea nasului proaspăt operat...
Era mai plastifiat decât Elijah,nu credeam că o să văd pe cineva mai rău ca ea...M-am înșelat..
În timp ce se vaită de jos,bruneta se uita plină de spaimă la Ken,iar eu o târăsc până la mașină mea.Am aruncat-o pe locul pasagerului și am intrat și eu...
-Care dracu' este problema ta?țip spre bruneta care stă cuminte şi se uită pe geam ca un copil mic visător.
-Care-i problema mea?Care-i problema ta,îmi dai de înțeles că nu mai vrei să auzi de mine şi când mă vezi cu un băiat pe stradă,îi spargi nasul, iar tu vii și îmi spui mie ce naiba am?...
Nici eu nu știu ce dracu' am..
-Ai de gând să spui ceva sau te simți prea vinovat ca să o faci?Vocea brunetei mă scoate din dialogul pe care îl aveam în mintea mea...
-Am făcut destule lucruri pe care nu le-am regretat,mult mai rele ca acum,nu înțeleg de ce m-aș simți vinovat...Spun și continui să mă uit la drum..
-Nu ştiu,ziceam și eu,mă gândeam că poate simți măcar o fărâmă de regret că I-ai spart nasul lui Ken şi că practic m-ai răpit...Tu n-ai sentimente?
Ken.îl cheamă şi arată precum o păpușă,trebuia să mă aștept la asta..
CITEȘTI
Xavier (Herman Tommeraas F.F)
RomanceAsemenea unei umbre,este peste tot şi nicăieri. Ochii lui,2 oceane care te portă în dansul păcatelor. Nu are sentimente,nu are frică,nu ştie ce înseamnă fericirea,iar pentru el,lipsa iubirii e un atu..