Ai sărutat-o....
Au trecut deja 3 zile de când nu am mai văzut-o pe brunetă,sincer,mă bucur,măcar așa mai scap şi eu de ea.
Mă îndrept către barul în care lucrează Elijah,nu am mai văzut de mult,merită să...îi fac o vizită,data trecută nu terminase ce începuse..
Intru în bar şi deja o văd pe Elijah venind spre mine.
Te rog nu vorbii,vocea ta mă zgârie pe creier..
-Iubituleee,iartă-mă,data trecută nu am făcut ce trebuie,te rog,mă ierți,chiar nu știu de ce nu ți-a plăcut...
-Shhhh,te poți revanșa acum..
Urcam scările până la mansardă unde erau camerele,mă trântește pe canapea şi se așează peste mine..
Nu te mai pricepi de mult la ,,treabă,,Elijah..
Respirația ei duhnea a alcool,iar buzele ei erau foarte apropiate de ale mele,însă tot momentul a fost distrus de ușa trântită de perete,semn că cineva a intrat...
-Vai de mine,fătuc-o,nu ştii să bați,intri așa,ca la tine acasă??
Imediat cum capul Elijai se întoarce spre silueta feminină din spatele ei îmi dau seama cine era la ușă..
Belle??
Ochii ei erau plini de lacrimi şi mâinile îi tremurau,avea o privire de regret,tristețe dar şi surprinsă în același timp..
Fata e o plângăcioasă....
Lacrimile au început să îi curgă pe obrajii ei roși ca focul şi a fugit cât au ținut-o picioarele..O dau pe Elijah de pe mine şi fug după brunetă..Nu o să fie greu să o prind..
Melcuța,unde ești?
Imediat cum am ieșit din bar am văzut-o pe brunetă rezemată de un perete,cu picioarele strânse la piept,plângând ca un copil..M-am apropiat de ea cu pași lenți şi am ridicat-o de jos..
-De ce plângi?O întreb fiind foarte calm..
-Îți bați joc de mine?Tocmai te-am văzut cu fufa aia,te călărea şi tu mă intrebi de ce plâng?încearcă ea să spună printre plânsete,aproape că nu mai respiră şi plânge cu sughițuri..
Nu mai plânge că înnebunesc.
-Şi de ce te-a deranjat așa rău,nu că ar fii prima,dar,de ce îți pasă atât de tare cu cine mă văd?
-La dracu cu tine şi cu sentimentele pe care le am pentru tine,tu chiar nu vezi,ai ochii doar pentru fufa aia fără minte?Du-te,Lasă-mă în pace,eu nu sunt genul tău,păpușă aia plastifiată e genul tău..
,,Păpușă plastifiată,, așa am zis şi eu despre Ken..
-Te-a deranjat că am fost atat de aproape de ea,dar dacă mă apropii mai tare de tine?
-Te rog du-te,lasă-mă,nu vreau atenția lui Barbie,doar te rog să...p..Nu a apucat să termine căci sărutul meu a oprit-o..
Am prins-o de talie,adâncind sărutul,limba mea nu a mai cerut voie să intre,pur şi simpu a intrat,limba mea căutând - o pe a ei intr-un mod brutal dar delicios..
Ne-am despărțit din sărut,amândoi fiind obosiți și lipsiți de aer..
Ai sărutat-o boule,şi ți-a plăcut,nu e bine..Vocea din capul meu îmi tot făcea reproșuri,dar nu îmi pasă..
-De ce ai făcut-o?Mă întreabă fixându-mă cu ochii ei cristalini..
Ce ochii..
-Așa am vrut,amândoi am vrut asta...Iar tu o vrei de mult timp..
-Eu nu,nu am zis că am vrut..Aproape că mă făcea să râd..Ce prostii scotea pe gură..
-Fiecare bătaie neregulată a inimi tale era din cauza mea..Îmi place când am efectul ăsta asupra ta..
-Hai să mergem,m-am plictisit
..Spun şi ea incuvințează din cap,deja m-am plictisit aici și vreau să dorm.O târăsc până la mașină şi pornim,nici unul dintre noi nu spune nimic,dar mâna brunetei o caută pe a mea prin buzunar şi i-am dat voie să o țină,nu prea știu de ce..Ai sărutat-o,ai sărutat-o,cuvintele astea 2 se tot repetau în mintea mea,tot nu știu de ce am făcut-o...Dar am sărutat-o şi mi-a plăcut,iar asta mă sperie...
CITEȘTI
Xavier (Herman Tommeraas F.F)
RomanceAsemenea unei umbre,este peste tot şi nicăieri. Ochii lui,2 oceane care te portă în dansul păcatelor. Nu are sentimente,nu are frică,nu ştie ce înseamnă fericirea,iar pentru el,lipsa iubirii e un atu..