x Capitolul 6 ×

131 4 0
                                    

              Ai un zâmbet frumos..

-Unde esteee, Xivi?întreabă ea,eu încă fiind sub plapumă,cu perna pe cap..Mai taci,de 10 minute tot cauți ce dracu' cauți tu acolo,doar lasă-mă să dorm femeie..

Culca-te fă şi lasă-mă...

-Xivi,trezește-te,te rog,nu îmi găsesc ch....Nici nu îmi pasă ce a vrut să îmi zică,căci,am întrerupt-o.

-Lasă-mă să dorm,pleacă,şi nu îmi mai spune Xiviii,e nume de câine,nu-s bichon!!Am auzit-o cum a pufăit şi a trâtit ușa în urma ei..Dacă nu pleca cred că o legam de calorifer şi îi puneam bandă adezivă la gură..

Vreau să dorm,să mă culc,să ațipesc,să fac nani,să adorm şi toate sinonimele care au legătură cu somnul...

Am auzit ușa cum s-a deschis iar,dacă nu pleacă chiar o leg,zici că e tută,nu intelege de niciun fel..
O aud cum bate din picior așteptând să spun sau să fac ceva..

Dar câte şi mai câte i-aş face..

-Brunet-o,dacă nu ieși afară şi nu mă lași să dorm o să te violez,așa că ieși in secunda asta din cameră și lasă-mă să dorm dacă nu vrei viol,așa,cadou de dimineață.

5,10,15 secunde şi nimic,ce dracu' a amuțit?Sau,poate chiar vrea să o fac?

Eu nu zic nu..

-Am zis să ieşş...Când am ridicat perna de pe cap şi m-am uitat la silueta din fața mea mi-am dat seama că ăsta nu e bruneta..

-Şi eu mă bucur să te revăd,Xavier!

Ahh,acum chiar îmi doresc să fii fost bruneta..

-Matthew,a trecut ceva timp,ce vrei?
Nu l-am mai văzut de mult timp,trebuie să fie ceva important dacă a venit din New York până aici..

-E despre Jackson...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Merg spre casă când o văd pe brunetă rezemată de un perete..Iar iese ca nebuna seara?Asta chiar vrea să fie furată sau chiar vrea să o salvez mereu?

Nu-i în toate mințile.

Vreau să mă apropii,însă aleg să ascult conversația ei cu băiatul care tocmai a venit lângă ea..

-Nu știu ce să îți spun..
-Cum adică?Acum 1 lună mă plăceai şi acum îmi spui că nu știi dacă vrei să fii cu mine?

Pumnii mei s-au încleștat involuntar pe bara de lângă mine,dacă mai strângeam mult rupeam de tot bara...Alt Ken care vrea un pumn în gură..

-De ce nu ştii,Iza te plac..
-Nu prea știu ce sa spun,adică,eu nu mai simt ce simțeam înainte..îmi place de altcineva,dar nu ştiu ce simte el..Acum mă înjură,acum mă sărută,nu știu..

Fata asta mă omoară,chiar vrea să ii bat pe toți idioți care o privesc?Atrage numai păpuşoi fără creier,noroc că eu nu-s atras..Nu?

Dacă îl prind pe nenorocit îl omor,îi omor pe amândoi..Cu tot cu Ken şi sărăcia de lângă ea.

-Şi cine e boul care nu simte nimic pentru tine?

Hai spune,vreau să ştiu pe cine mănânc de viu..

-Păi,nici eu nu îl cunosc așa bine,îl știu de puțin timp dar știu că simt ceva în prezența lui,ceva ce nu am mai simțit până acum..

Îl omor,nu pot să cred,îl omor și pe el și pe ea şi pe Ken şi pe ratatul de lângă ea..Îi omor pe toți..

-Şi ce ştii despre idiotul ăsta??
-Păi ştiu doar că m-a salvat intr-o seară de doi tipi şi că mă pierd de fiecare dată în ochii lui albastre ca cerul...Părul lui este de un negru superb ca abanosul,iar buzele sale pline sunt nişte purtătoare de păcate..

Hai fraiere că te găsesc,nume n-are ăsta?

-Oh,şi îl cheamă Xavier!continuă bruneta..

Hai că te gasesc...Staaai..Pe mine mă cheamă Xavier,eu sunt singurul Xavier....

Numele meu sună atât de bine pe buzele ei,hmm,oare cum sună când îmi geme numele?

Nu mi-a mai păsat de nimic,nici de ea,nici de păpuşoiul de lângă ea,nici de rațiunea şi de vocile din capul meu care îmi spuneau să plec..Nu mi-a mai păsat de nimic..

M-am apropiat cu pași repezi de brunetă,fiind complet sigur şi conștient de ceea ce vreau să fac..

-Hei Xavier,îmi pare rău că am plecat așa de dimineață,voiam să.....Nu a mai apucat să termine căci sărutul meu a oprit-o..

Nu faci bine,ba da,ba nu,oprește-te,continuă..

Am apucat-o de talie trăgând-o tot mai aproape de mine,limba mea ceruse acordul să se întâlnească cu limba ei,iar când am atins-o și-a retras limba,atât de timidă şi totuși atât de sexy,mâinile ei și-au croit drum spre părul meu,trăgând ușor de el,a fost surprinsă când mâinile mele au ridicat-o,gemând ușor în gura mea..

Ține-mă,Doamne,să nu fac vreo' prostie..

Am ajuns lângă mașină mea şi am pus-o pe capotă,nici unul nu voia să se oprească sărutul,dar lipsa de aer ne oprește.

-Mi-ai fost dor de buzele tale...spune ea,aproape șoptind pe buzele mele.

Şi mie de ale tale...

-Ştiu,sunt un dulce...Spun şi îmi dă cu pumnul în umăr..

-Vai,dar ești superb,perfect și foarte modest,deloc îngâmfat..Mă ironizează ea.

Ştiam că sunt superb..

-M-ai pierdut la faza cu ,,Ești perfect,te iubesc,te ador şi ești superb,,..

-Dar nu am....Am oprit-o iar cu un sărut scurt dar dulce,mai mult m-a provocat decât să mă mulțumească..

-Vorbești mult,mai taci,ești enervantă..

-Semănam!Ești la fel de enervantă ca şi mine!!Oh,mai nou sunt fată...

-Nu sunt fată ca să fiu enervantă,însă aş vrea să fii tu băiatul,nu că ar fii vreo diferență față de acum,dar aş vrea să văd cam....ce ai vrea să,hmm,faci...

-Ha ha,amuzant...Ştii ai un zâmbet frumos,îmi place când zâmbești,e prima oară când te văd că o faci..

O fac când te comporți ca un copil.
O fac când ești prostuță.
O fac când zâmbești și tu.Tu mă faci așa..

Mă sperie,orice or fii astea!Sentimente parcă le spune?Nu....

(La media este Matthew - Brandon Arreaga)

Xavier (Herman Tommeraas F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum