Tedy.. žadatelky. Ellie Loundsová. Ellie. Ta Ellie, která mě den – vlastně noc - předtím políbila.
Nenapadlo mě, že jsem si pořádně nepamatovala její tvář, dokud jsem neviděla její fotku. Páni. Tahle holka se se mnou chtěla líbat?
Byla jsem docela překvapená – Ellie byla hezká. Vlastně dost hezká. Měla zvlněné blond vlasy po ramena, bledou pleť, světlé oči a krásný úsměv.
Přesto, že ještě ráno jsem s ní nechtěla mít už nic společného, klikla jsem na „přijmout žádost“. Prostě jsem to udělala. Nějak jsem nad tím nepřemýšlela. Je to jen přátelství na facebooku.
Když jsem později pohlédla na hodiny na zdi, bylo po desáté hodině. Rozhodla jsem se, že půjdu spát. Šla jsem se tedy umýt a přichystala se do postele – odlíčila se, našla a rozmotala sluchátka…
Z polospánku mě vytrhl zvuk zprávy na facebooku, který mi zařinčel do uší. Sakra. Měla jsem si vypnout wi-fi na mobilu. Asi půl minuty jsem uvažovala, zda otevřu oči a zjistím, kdo co potřebuje, nebo je nechám zavřené, a nechám to na ráno. Ale co když je to Chris?
Dobrá, otevřela jsem je.
Ahooj! – napsala Ellie. Mírně jsem protočila rozespalé oči.
Promiň, už jsem spala. – odepsala jsem já a doufala, že pochopí.
Tak to mě mrzí
Nepochopila…
To je dobrý.
Jak se máš?
Ospale.
Půjdeš se mnou ven?
Byla jsem si jistá, že se snaží zkazit mi noc.
Proč?
Proč ne? Pokecáme J
Zívla jsem.
Dobře.
Tak v kolik?
Cože?
Jako dneska?
No, tak jsem to myslela J
Dneska ne.
Jasně, že ne dneska. Wow.
Proč ne?
Je pozdě a chci spát.
Spát můžeš i zítra
Ta holka byla… no, aspoň hurikán.
Ale já už ležím a jsem v pyžamu..
Tak se převleč J
Páni páni páni páni páni.
Za deset minut jsem u vašeho – napsala ještě ona.
Cože? Za deset minut?.. U našho? Jak sakra ví, kde bydlím? Proč dneska všichni ví, kde bydlím? Ach jo.
Ale přesto všechno, co se mi honilo hlavou, jsem se zvedla a hodila na sebe věci na ven. Nějak se mi v tu chvíli chtělo udělat to, co se mi nechtělo. - Ach, jak „filozofické“.
Asi osm minut po přečtení poslední její zprávy jsem vyšla před dům. Ve světle pouliční lampy už jsem viděla její blížící se siluetu.
ČTEŠ
Aren't we awesome? (Czech)
Novela JuvenilChris a Liz jsou nejlepší přátelé. Vlastně víc než to. Nebýt jisté skutečnosti - související s Chrisovou orientací -, jistě by už byli další šťastný páreček. Gay a jeho nejlepší kamarádka - klišé? To už musíte zjistit sami.