Nu pot afirma ca somnul ma luat seara trecuta. Dupa ce am curatat bucataria si Amy a adormit am stat toata seara treaza gandindu-ma cum am putea face sa scapam din situatia in care suntem. Nu are rost sa mint si sa spun ca nu imi este frica...sunt terorizata. Pentru prima data in foarte mult timp mi-a fost frica de intuneric...de ceea ce poate ascunde el. Din pacate nu am multe solutii..un pact cu AR sau ii cerem ajutorul lui Adrian. Ambele variante sunt extrem de proaste si cel mai probabil ne vor omori. Putem sa mergem la politie...dar din nou nu e o idee buna. Sunt sigura ca nu am ajunge nici pana la usa vii. Cred ca deocamdata e cel mai bine sa asteptam sa vedem ce o sa se intample. Urasc sa fiu pionul pe o tabla de sah in jocul alcuiva. Pioni sunt intodeauna piesele de sacrificiu. Macar de am avea un atu.
Cuprinsa in reveria mea de abia observ ca usa bucatariei se deschide si Amy intra. Nu ma asteptam sa vrea sa mearga la scoala azi. Dupa cearcanele de la ochii observ ca nici ea nu a avut cea mai linistita noapte. Noroc cu fondul de ten.
-Credeam ca nici azi nu vrei sa mergem la scoala...ceea ce nu ma deranjeaza.
-Hahaha.ce sa zic, am intarziat acum hai sa mergem.
E lesne de inteles ca nu am nici un chef de scoala. Am prea multe pe cap pentru asta, dar Amy insista ca trebuie.
Drumul a durat o eternitate si desi scoala ar fi facuta din turta dulce tot nu m-as duce de drag la ea. In plus urasc dulciurile.
Cel putin prima ora avem Engleza asa ca e perfect. Iubesc materia asa ca mi-am inceput ziua bine.
Nici nu am intrat bine in clasa ca observ multe fete stranse in jurul unei bancii. Ma gandeam ce s-o fi intamplat? E reuniune? Dar si mai ciudat e panica din ochii lui Amy.
-Hei tocilaro...nu ai de gand sa vii la banca ta?
Am recunoscut-o pe cateaua aia in calduri...Alis, Alea sau ma rog care e numele ei. Pe scurt regina balului sau cateaua sefa. Vorbea cumva de Amy a mea? Cum indrazneste? Lasa ca ii arat eu acum ce inseamna Karate Kid.
-Ce mai astepti vin-o incoace.
Observ ca tot latra, tot nu tace. 10,9,8,7,6.....inspira, expira.
-Ia zi tu mie unde ati fost tu si scumpul de Adrian atatea zile?
Inainte sa-mi dau seama ce se intampla cateauna schizofrenica baga mana in parul lui Amy si o trage tare. E lesne de spus ca am pierdut-o. Am vazut negru in fata ochilor. Nimeni dar nimeni nu se ia de noi.
-Da-i drumul. Furia mi se citea in privire sau vorbele imi erau inveninate.
Am simtit o eliberare extrema cand palma mea a facut cunostinta cu fata ei. Mai mai ca ii dadeau lacrimile. Dupa supriza dupa fata ei inseamna ca nimeni nu a indraznit sa ridice mana la ea. Liniste totala in clasa. Furie...ahhh, acum lucrurile devin interesante dar din pacate nu pot sa o pun la punct acum...prea multi ochii. O privesc cum se arunca in spre mine cu intentia de a ma lovi dar am avut parte de multe batai cu fetele cand am fost mica asa ca nu mi-a fost greu sa-i prind mana. Scapa cu un avertisment de data asta.
-Cretin-o cum indraznesti sa ma atingi?
10, 9, 8, 7....inspira, expira...nu ca tot o mai cere.
-Cretina esti tu. Ai grija ca mie nu imi este frica sa calc gandaci in picioare.
-Poftim? Cum indraznesti sa spui asta? O sa platesti pentru asta. Iar cu tine Amy nu am terminat.
Se joaca cu focul si s-ar putea sa miroasa a catea parlita in curand daca nu isi tine gura. Dar observ ca stie cand a pierdut si ca ii place sa aiba ultimul cuvant asa ca isi ia cartile si pleaca. A luat o decizie buna ca altfel cred ca ii jumuleam parul din cap...asta nu ar fi o idee rea.
-Esti nebuna? Cum ai putut sa faci asa ceva? Tu nu stii cu cine te-ai pus. Cu Alis nu e de gluma.
Deci Alis o cheama. Prefer cateaua schizofrenica, ii se potriveste mai bine.
Din pacate Amy considera ca am facut o greseala ca m-am bagat si mi-am facut-o dusmanca pe "Lessie". Dap, i-am pus porecla. Si cred ca numele celui mai stresant animal din istoria cinematografiei i se potriveste. Am incercat sa-i explic ca cu gandaci ca ea nu ai ce discuta si ca istia miros frica si e bine sa scotii insecticidul la ei din prima.
Nu apuc sa termin bine de vorbit ca atentia imi este captata in cealalta parte a clasei unde un tip si o fata mai ca faceau sex de fata cu noi toti. O tot gadila iar rasul ei pitigaiat si sugrumat se auzea in toata clasa. Dar nu cred ca asta ma deranjat pe mine. Trebuie sa recunosc ca am simtit o urma de gelozie cand mi-am dat seama despre cine e vorba. Sergiu. Ahhh...revino-ti Niko. Ai vazut si tu un baiat dragut in utimul timp si acum iti pierzi capul? Ai probleme mai mari decat un derbedeu de liceu. O secura sta practic deasupra capului tau si tu te gandesti la un baiat? Revino-ti in fire.
Trr.....
Urasc scoala. Urasccccc...si dupa fetele colegiilor mei multi sunt de acord cu mine. O noua zi de cosmar incepe.
Chiar inainte de a intra profesorul un baiat foarte ciudat intra in clasa si observ doua lucruri foarte importante. Unu: e ceva ciudat intre el si Amy a mea. O priveste tare grijuliu si oarecum dur in acelas timp. El o fi celebrul Adrian? Trebuie sa recunosc ca pare extrem de dubios si misterios tot imbracat in negru. Aura lui parea sa spuna "nu ma enerva ca pot sa fac sa dispari dupa fata pamantului". Si totusi privirea ii se imblanzea cand o privea pe Amy.
Al doilea lucru dubios era schimbul de piviri dubioase intre el si Sergiu. Nu credeam ca se cunosc si se inteleg asa bine. Par asa de diferiti. In timp ce unul parea in lumea lui, misterios si tacut, genul pentru care ai platii o avere sa-i afli secretele, celalalt este deschis, cu o pofta enorma de viata si mereu pus pe belele. Dar cu o simpla miscare a capului din partea tipului dubios, Sergiu se desprinde de iubita lui si se indreapta spre banca din spatele meu. Suprinzator Adrian ocupa locul din fata lui Amy. Pozitiile noastre imi dadeau impresia ca suntem prinse intr-o capcana. Sergiu in spatele meu, Amy in fata mea iar Adrian in fata noastra. Nu putea sa nu ma gandesc ca suntem prinse. Uitandu-ma in spate cred ca Sergiu a observat panica din ochii mei deoarece urmatorul lucru pe care il vad este un zambet viclean pe fata lui si o privire care in mod sigur avea ca scop sa ma ameninte. Cu un deget imi arata cum tai gatul unui om cu cutitul. Ista e in mod sigur un avertisment. Nu cred ca am respirat urmatoarele doua minute pana cand toata fata lui sa luminat brusc si a inceput sa rada.
-Nenorocitule. Ahhhhh.
Nervoasa e putin spus....cum sa fac o gluma ca asta acum....aproape ca am murit de frica.
-Sa-ti fi vazut fata. Epicaaa. HAHAHA
Din pacate profesorul ne-a atras atentia si discutia noastra a trebuit sa se incheie. Acum ca socul a trecut cred ca putem spune nu a fost o gluma asa rea. Nu e vina lui ca sunt eu asa sperioasa. Da zau nici nu ma prins intr-un moment bun.
-Dupa cum stiti scoala noastra este una dintre cele mai bine asa ca maine este organizata o vacanta de o saptamana la o cabana. Faceti-va bagajele si pregatiti-va pentru curse de sky, patinaj si alte distractii.
-Yaaayyyy.
Fara scoala o saptamana, daaaaa. Prima veste buna pe ziua de azi. Simt cum uit de toate evenimentele neplacute din ultima perioada. Si in plus poate daca suntem plecate din oras o saptamana nebunu ila de AR uita de noi. In timp ce eu imi faceam bagajul in gand ora se termina. Chiar inainte de a elibera clasa Adrian ii sopteste ceva la ureche lui Amy. Iar acel ceva o face sa zambeasca si sa se inroseasca. Dar pana sa ma dezmeticesc observ ca Sergiu e de mult plecat iar singurele care mai suntem in clasa sunt eu si Amy.
Ahhhh de abia astept aceasta vacanta. Nervii mei au nevoie de ea. Dar pana atunci mai am 8 ore de stat in aceasta institutie sofocanta care se numeste scoala. De abia dupa ceea pot fi libera.
CITEȘTI
Un sarut la miezul noptii
Teen Fiction"Un sarut la miezul noptii" este aceeasi carte cu a lui _Angel_Dangerous_ numai ca este din perspectiva Nikoletei. Iubesc cartea pe care autoarea a scris-o asa si cum Nikoleta este personajul meu preferat, eu si _Angel_Dangerous_ ne-am gandit ca ar...