2.

469 8 31
                                    

Der står en motercykel, og det gør der ellers aldrig.
Den står bare og fylder en hel parkeringsplads, hvor de 'populære' plejer at holde.
Når de finder ud af, at der er en, som har taget deres plads, og trust me, du vil ikke komme på deres dårlige side, bliver de rigtig sure.
Når, men det ikke mit problem.

Jeg går hen til mit skab, for at tage min engelsk bøger frem, og da jeg lukker det, lægger jeg mærke til Marcel, som står længere nede af gangen sammen med hele fodbold holdet.
Han er stort set nørden på min skole, og det er så synd for ham, for sports idioterne mobber ham hele tiden, og han er SÅ cute!
Han fortjener da ikke, at blive mobbet, bare fordi han er ti gange klogere end dem!
Jeg er så tæt på at gå hen og stoppe dem, men der er en, som kommer mig i forvejen.
En dreng som jeg aldrig har set før, stiller sig imellem Marcel og Luke.
Luke Roberts er skolens største idiot, han mobber alle, der er klogere end ham, og hans forældre er virkelig rige.
Hans far er fodbold holdets træner. Typisk.

Drengen er høj, og han har lyse brunt hår, som er sat. Han har en sort læderjakke, sort trøje, og skinny jeans på.
Allerede fra hans ryg af, kan jeg se at han er en rigtig badass, men hvad helvede laver han så!?
De plejer da ikke at hjælpe nørder, vel?
I det mindste er der da en ordentlig badass. Haha lol, kidding, dem er der sku aldrig nogen af.

Jeg kan kun høre mumlen fra dem, men inden jeg når at gå tættere på for at høre, kommer rektor Wilson, farende hen til dem.
Åh nej! They're in trouble!
Jeg kan kun skælne nogen få ord, af hvad rektor Wilson siger. Noget med 'du er lige kommet og allerede er du i ballede', 'nu er det nok!' og 'du kom hertil for at få en chance til' men hvad mener han med en chance til?
Har han været en uartig dreng? Haha.

Da rektor Wilson er færdig med at skælde ud, peger han hen på sit kontor, og følger Luke, Marcel og den nye dreng derhen.
Alle i gangen havde stoppet med alt, og stod bare og fulgte med, jeg var ikke meget bedre, men det lige meget!

Okay, okay. Jeg har noget jeg skal fortælle.. Er i klar?
Jeg har verdens lækreste  lærer.
Mr. Turn on... Ej kidding Mr. Turner.

Seriøst han er virkelig lækker, og heldigvis har jeg ham i rigtig mange fag, som f. eks. engelsk..
Plus han er min yndlings lærer, alle andre er nogen sure skiderrikker!

Jeg skynder mig til engelsk, efter episoden ude i gangen, men da jeg løber rundt om hjørnet støder jeg ind i en persons ryg, som er ingen andens end Vanessa Blooms, den største bitch der findes. Hun vender sig hurtig om, og klasker sit hår i hovedet på mig, da jeg, heldigvis, ikke faldt, men bare trådte et par skridt tilbage.
Hun kigger frastødende på mig, "Ew, hvem er du?"  hun giver mig elevator blikket, men fuck hvor er jeg fornærmet, 'hvem er du' *bræklyd*
Fy!
"Jeg Zoey, og du er?" siger flabet tilbage. High-five!
"Som om du ik' ved det." hendes små minions griner bare falsk, som om det var det sjoveste de nogensinde havde hørt. Det var jo ikke engang sjovt.
"Okay, jeg ved ikke hvem du tror du er, men mig skal du holde dig langt væk fra, capische?" jeg ruller bare med øjnene og går videre. Hah go fuck yourself, Vanessa!
Da jeg er kommet lidt væk fra hende, kan jeg høre et fnys og hendes tredive centimeter hæle klikke mod gulvet på vej væk.

_______

Jeg banker stille på døren til engelsk, da den bliver åbnet, ser jeg ind i nogen nøddebrune øjne..

>>>>>>>>>>>>>

Hey!
Andet kapitel!!
Jeg havde ikke regnet med, at udgive det idag, men jeg blev færdig, så værsgo 😊
Jeg håber du kan lide det.

Hvad synes i om de personer i indtil videre har mødt?

Tuttelu❤️

The thing about you. Where stories live. Discover now