9.

306 11 5
                                    

Det er en uge siden, at Logan fortalte mig om det med sin far, og jeg har været ved at skide i bukserne af skræk hver gang jeg så Luke.
Han har sendte små dræberblikke i frikvarterne, i det hele taget bare hver gang han så mig.

Jeg har også lagt mærke til, at Logan har holdt øje med mig i smu. Dude jeg er jo ikke fatsvag, vel?
Lad vær' med at svare på det..

Jeg har faktisk lidt ondt af Logans far, fordi han mistede sin karriere, og jeg vil vædde med at Logan har dårlig samvittighed over, at det var hans skyld.

Det værste er bare, at jeg er begyndt at blive nervøs, når jeg er sammen med ham. Selv når han bare fucking smiler!
Det er så frustrerende! Altså, den klamme skildpaddelort!
Hvorfor skal han være så helveds lækker?
Jeg ligner sku da bare en klam, rynket kartoffel.

_____________

Det var sidste time, og jeg var på vej hen til mit skab, for at finde mine bøger frem.
Da jeg havde fået mine bøger, lukker jeg skabslågen og ser Luke stå op af det skab ved siden af. Jeg hopper lidt af forskrækkelse og jeg kan mærke mit hjerte banke ud af kroppen på mig.
"Nu er du endelig alene." siger han på en mega klammo måde. Sådan en rigtig pædofil måde. Adr!
"klamt." jeg vender mig om for at gå til min klasse, men han tager fat i mit håndled og stopper mig.
"Giv slip." siger jeg advarende, men han griner bare og strammer grebet.
"Næh nej du, jeg er ikke bange for dig længere." han får pludselig et alvorligt udtryk i ansigtet.
"Det er tid til hævn" hvisker han og trækker mig med udenfor.
"Hva' fuck laver du!?" råber jeg meget højt, for at se om nogen hører det, men vi er alene.
"Du kan lige så godt glemme det. Der er ikke nogen som kan hører dig."
Han trækker mig hårdt hen til hans bil, men jeg prøver ihærdigt at komme fri.
Han smiler bare rigtig klamt, og strammer grebet om min hånd.

Jeg er alt for ung til at dø!
SHIT!
Altså det er jo ikke fordi jeg fortryder at give ham en lussing, for det ville sku da være en meget god måde at dø på.
'Pige død, for at give verdens største skildpadde lort en lussing.'
Det lyder da meget godt, ik?

"Ind." siger han, da han åbner døren til sin bil.
"Nej." jeg skal sku ikke sidde i bil med ham. Fy!
"Jo." han lyder irriteret. Haha..
"Nej."
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Nej"
"For fuck sake! Sæt dig nu forhelvede ind!" han råber utålmodigt af mig.
"Nu vil jeg bare slet ikke!" jeg krydser armene, og kigger stædigt på ham.
"Du er død."
Han vender øjnene og er lige ved at rive sit hår ud.
"Ja, No shit! Det har jeg jo ligesom fundet ud af, men jeg vil sku dø med humor!" jeg er lige ved at flække af grin. Hans ansigt er lige ved at sprænge!
"Jeg har fået nok!" han tager mig om taljen og løfter mig. "Du skal nok dø med humor." siger han inden han kaster mig ind i hans bil.
Hahah fuck.

Jeg sætter mig op, og følger Lukes blik hen mod dørene til skolen, som bliver flået op..
Han kigger panisk derhen, og jeg forstår godt hvorfor..
Logan kommer brasende ud fra skolen og styrter hen mod os.
Luke står skrækslagen foran hans bil, og bevæger ikke en muskel.
"Luke, dit fede banan svin! Hva' fanden tror du, du laver!?" Logan står og prikker Luke hårdt på brystet.
Jeg prøver at åbne døren, men finder ud af, at den er låst.
Hvornår fanden låste han den?
Logan vender blikket mod mig, da han hører døren prøve at blive åbnet.
Hans øjne brænder da han ser mig i bilen.
" HAR DU TAGET HENDE!!!????" Skriger han nærmest. Okay ehm... Jeg troede ikke han ville blive så sur.
Luke står bare og glor på Logan.
Logan kaster Luke til siden og køber hen til mig.
"Er du okay? Har han gjort noget?" han lyder faktisk bekymret for mig...
"Ja, rolig. Jeg har det fint." jeg smågriner lidt ved hans udbrud.
"Åh fuck." siger han lettet og slapper mere af i kroppen.
"Bare få mig ud herfra."
Han nigger hurtigt og river døren op.
Ehm.. Fuck! jeg vidste sku da ikke, at han var så stærk..
Da døren er åben, ligger han armene om mine ben og min ryg og løfter mig.
Han bærer mig hen til min bil og sætter mig på passager sædet.
" Hvad laver du?" spørger jeg ham forvirret.
"Jeg tager dig hjem." han laver nogen beslutsomme bevægelser og starter bilen.
"Jeg kan ikke det her mere." jeg drejer
hovedet alt for hurtig, så jeg bliver svimmel, men jeg ignorerer det og kigger på ham.
"hvad?"
"Du driver mig til vanvid." siger han og drejer ind til siden for at vende sig og kigge på mig.
"Når okay."
Han læner sig tættere på mig, så vores næser næsten støder sammen.
"Hvad laver du?" hvisker jeg..
"Noget jeg skulle have gjort for længst." han smiler skævt inden han låser sine læber fast på mine, og kysser mig ivrigt.
Jeg kysser tilbage med det samme, og med den samme ivrighed som ham.
Jeg spænder sikkerhedselen op, og rykker mig hen på hans skød med meget besvær.
Vi sidder der og kysser i et stykke tid, indtil ingen af os har mere luft i lungerne.
"Wow.." siger vi begge i munden på hinanden.

_____________

Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke har skrevet i sygt lang tid, men har haft travlt med at planlægge en tur til koncert, og mange andre ting, men jeg lover, at jeg vil prøve at skrive så meget som jeg kan!

Håber i kan lide Kapitlet!
Endelig skete det!

Tuttelu! ❤️

The thing about you. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora