3.

370 10 4
                                    

Mr. Turn o... Turner står i døren og smiler det sødeste smil eveeeer!
God, han er så lækker!
Hele klassen retter deres opmærksomhed på mig, nogle sidder og hviske tisker til hinanden, nogle andre sidder og fniser, og andre sidder bare og kigger på mig. Det går mig ikke særlig meget på.
"Kommer du ik' lidt sent?" han ser alvorlig ud, men alligevel lyder hans stemme sarkastisk.
"Jo, men jeg gik ind i Poopne... Vanessa, ude på gangen.. Så"
Det var ikke min mening at sige Poopnessa, men det kom bare.
Fnis kommer rundt omkring i klassen, da jeg er færdig med at snakke. Pinliiigt..

Amelia sidder bagerst i klassen og holder en plads ved siden af hende til mig. Hun er min bestie, og det har hun været siden folkeskolen.
Hun har været der, når jeg havde mest brug for hende og det har jeg også været for hende, og hun er gået igennem nogle slemme ting.

Mr. Turner holder døren åben, så jeg kan komme ind.
Jeg skynder mig hen til bordet ved Amelia, og sætter mig ned.
"Gik du ind i Poopnessa?" læner hun sig ind til mig og hvisker, "Ja, jeg var en rigtig bitch." små griner jeg, men en smule for højt, da Mr. Turner kigger i min retning, men jeg skynder mig, at stoppe, så han ikke opdager mig.
"Fortæl mig alt, når vi har frokostpause, okay?"
Typisk hende.
Jeg nikker bare, og prøver at fokusere på undervisningen, men det sku lidt svært med en virkelig lækker lærer.

________

Timen slutter og jeg skal videre til næste fag, som er idræt, hvilket jeg ret meget hader, da drengene kigger MEGET.
Heldigvis har Amelia også idræt, så jeg tror jeg overlever. Haha.

Da vi har klædt om, går vi ned i hallen, og bliver mødt af larm. Jeg kigger rundt, for at finde Amber Jones.
Vi har været venner siden jeg startede på high school.
I stedet for at finde hende, finder jeg en helt anden. Den nye dreng, han står ovre ved den normale bad boy gruppe, self gør han det. Typisk.
Hvilket består af Ace Williams, Jayden Woods, Jacob Smith og Daniel Clark alle totalt hotties, men bad boys, så dem nærmer vi os ikke, men der er bare et eller andet ved den nye, som fanger mig.
Han er virkelig hot, i de der knæ lange shorts, og en tanktop, hvor man bare kan se hans muskuløse arme og hans biceps.

Idræts timen begynder, efter jeg har savlet en lille smule (total løgn, jeg savlede mega meget) og vi skal deles op i syv hold, blandet.
Jeg kommer sammen med Amber, Ace, Den nye, Jacob, Marcel, Vanessa (fy for fanden en plastic mongol der sinker langt væk af botox!) og en anden som jeg ikke kender.

YES! Nu kan jeg endelig finde ud af hvad den nye dreng hedder, for jeg kan sku da ikke blive ved med at kalde ham 'den nye dreng' Haha.
Stalker..
Men self kommer plastic luderen før mig, og desværre får hun øje på mig, da jeg er på vej over til ham, så hun løber nærmest derhen, imens hun sender mig dræberøjne. Hvis øjne kunne dræbe, var jeg forlængst faret til helvede.

Mand! Hvor kan jeg bare ikke fordrage den pige! *bræklyd*
Hun er SÅ irriterende, og klam og billig, og ulækker, og grim (lol nej)
Fy! Igen.

Hun stiller sig så tæt op af ham, at hun næsten kører sine falske luder bryster op af hans arm *bræklyd*
Han kigger først på hende med et fy-for-fanden-en-luder blik, men da han så kigger op, låser hans øjne fast i mine, og jeg er ret sikker på at jeg kiggede på hende, som kunne jeg rive håret ud af hende på 0,5, han sender mig et skævt smil, og ændre ansigtsudtryk til fuck-hun-er-lækker hvilket får mig til at lave bræklyd, for fjerde gang i dag. Pis!
Jeg skynder mig bare at kigge væk, og resten af dagen går egentlig bare ud på, at jeg ignorere dem.
Til frokostpausen fortæller jeg Amelia og Amber hvad der skete i gangen, med den nye dreng, og Vanessa.

>>>>>>>>>>

Hey!
Så kom det næste kapitel, jeg håber i kan lide historien indtil videre, og ja, jeg ved godt der ikke sker så meget, men det kommer... Snart.
Jeg prøver at gøre kapitlerne så længe jeg kan, men husk nu, at jeg også har et liv, der skal leves (ligge i min seng og sove. JEG. HAR. IKKE. NOGET. LIV.)

Hvad synes i om nogen af de sarkastiske steder?
Hvad synes i om Vanessa og Zoey?

Pls stem og læg en kommentar.

Tuttelu❤️

The thing about you. Where stories live. Discover now