8.

314 10 6
                                    

Det er tre dage siden, at episoden skete, og det har været det rene helvede. Han har fået mig i flere problemer end jeg nogensinde kunne forstille mig! Han gør seriøst alt for at få mig til at hade ham!
Og det er sku lykkedes ham.

Jeg står op af skabene med Amelia og Amber. Vi står og snakker om drenge eller for at være helt ærlig, så de og
Snakker om drenge. Typisk.
De er kommet til et emne, som ikke er for sarte sjæle, da jeg hører nogen råbe. Jeg vender hovedet mod lyden, men jeg kan ikke se hvor det kommer fra, så jeg følger lyden, og kan høre det tydeligere. Da jeg runder hjørnet ser jeg Marcel blive mobbet af Luke og hans klamme perverse stoddere af venner.
Jeg har et meget stort temperamen, især når det gælder mine venner, så jeg styrter hen mod dem. Luke løfter hånden for at slå Marcel, men jeg når lige at tage fat om hans hånd, så alle stopper med hvad de havde gang i, og kigger på mig.
"Hva' fuck!?" Siger Luke frustreret, og kigger irriteret på mig.
"Hva' tror du lige du laver?" Han kigger spørgende på mig, men ikke uskyldigt, næh nej. Han har sådan et udtryk, som om han tænker 'tror du jeg er bange for dig eller hva'
"Hvad ser det ud som, din blinde skiderik?" siger jeg med en virkelig bitchet stemme, og kigger ham direkte i øjnene. "Måske er det på tide at DU får en lussing, så du kan vide hvordan han har det!" råber jeg og lægger tryk på 'du'.
"Og hvem skulle så give mig den lussing?" Fuck han er dum!
"Mig, obliviously" Siger jeg, og kigger ned af mig selv.
Han griner bare og vender sig mod mig. Han har et ondskabsfuldt smil på løberne, og kigger dømmende ned på mig. "Skulle en lille pige som DIG give MIG en lussing?" Han ler, og giver mig elevator blikket.
Så sker det!
Jeg smiler bare forførende til ham, og tager fat om hans arme, og drejer hans ryg mod skabene, hvor jeg så begynder at gå imod ham, så han bliver nødt til at gå tilbage. Da han rammer skabene, stiller jeg mig på tæer og fører mine løber ud for hans øre  "Ja." hvisker jeg forførende i hans øre, og bakker væk. Jeg kører hånden op af hans mave og SLAM!
HAHAHAHA jeg gav ham en ordentlig lussing, så man kan se mit håndtryk på hans kind.
Hans øjne bliver kæmpestore da det går op for ham, at jeg gav ham en lussing.
Haha fuck.
Lussingen gav et kæmpe slam, så det rungede i hele skolen. Næsten.
Jeg får et kæmpe smil, og vender mig hurtigt om og løber.
Jeg kan hører folk fløjte og pifte af mig, så mit smil bliver endnu større.
Fedt!
Jeg skynder mig hen til skabene hvor Amelia og Amber står, men jeg støder ind i Logan, og mit smil forsvinder fuldstændig.
Øv!
"Hvorfor fuck løber du?" Han kigger undrende på mig, og mit smil kommer stille og roligt tilbage "Fordi jeg lige har givet Luke verdens største lussing." Siger jeg stolt.
Han ser sur ud. "Hva fuck tænker du på kvindemenneske!?" udbryder han pludseligt. Hva fuck sker der??
Han kaster med armene og tager sig frustreret i håret.
"Hvad mener du?" jeg kigger på ham med uskyldige øjne, men han kigger bare på mig som var jeg dum.
"Hvad jeg mener!? Du har lige givet Luke Roberts en lussing!" På en eller anden mærkelig måde ser han faktisk bekymret ud. "Ja, og hva så?" Siger jeg bare.
"Hans far er fucking rig, og han kan lave dit liv om til helvede!" han tager
om mine arme og rusker i mig. Ikke hårdt, men lidt.
"Jeg er sku da ligeglad! Han skal sku ikke mobbe mine venner!" Siger jeg og tror jeg spytter en smule. Ups..
"Du lyder som en der har prøvet det." Siger jeg og kigger spørgende på ham.
Ud af ingenting tager han fat om min hånd og fører mig ud af skolen.

"Seriøst!!??" Jeg kigger med store øjne på ham. Omfg!
"Ja, det er seriøst, så pas på med ham. Selvom det måske er lidt forsent." han er virkelig bekymret.
"Fuck."

Han fortalte mig, at han engang gik i skole med ham, hvor han havde mobber en lille dreng, og Logan havde stoppet ham, men det fandt Luke sig sku ikke i, så han sladrede til sin far, og faren fik ødelagt Logans fars karriere som forretnings mand.
Shit! Jeg fucked!

______________

Hey!

Nyt kapitel! Jaaaa..
Når men jeg har sku ikke så meget andet at sige end undskyld det har taget mig så længe, at opdatere, men det har bare været en stresset tid med Konfirmations forberedelser.

Så undskyld igen.

Tuttelu❤️

The thing about you. Where stories live. Discover now