UPDATE

190 2 0
                                    

Hej.

Jeg er kun tilbage i en kort stund, men jeg synes bare - efter lang tid - at det var uretfærdigt for jer, der stadig læser, bare at lade bogen her være som den er uden en forklaring om, hvorfor jeg ikke skriver videre på den. 

Først af alt, startede jeg på den her bog, da jeg var hvad? 13? Og det er jeg ikke længere. Jeg er blevet 16, og indså allerede som 14-årig, at den her bog er cringe og dårligt skrevet. Min skrivning var lort, for at sige det ligeud. 

Jeg mistede lysten og motivationen for bogen, da jeg ligesom indså hvor dårlig den egentlig er, men den får stadig rigtig mange læsninger, og det er betyder super meget, i forhold til kvaliteten af bogen, ahah.

Jeg skriver ikke videre på den, fordi, at jeg for det første har en ny konto her på Wattpad, og som sagt, så har jeg ikke længere lyst til at skrive på den, da den er direkte lort. Plus, jeg skriver ikke lige pt. dansk. Jeg skriver engelsk, som i også vil se på min udgivet bog på min anden konto.

Min skrivning har også forbedret sig betydeligt meget siden jeg sidst skrev på den her bog, og hvem ved? Måske vil jeg skrive videre på den her bog på min anden konto i en fjern fremtid og med en hel del ændringer. Den her bog var slet ikke tænkt igennem eller planlagt, jeg fik bare en ide og skrev bare derud, og selvom den metode er effektiv for nogle, så var den det altså ikke for mig. 

Jeg har med min nye bog, planlagt en masse for bogen, og det er virkelig hjælpsomt, når man skal i gang med at skrive, fordi jeg ved hvor jeg vil hen med min bog. Jeg kender min ide med detaljer og jeg har styr på mine kapitler, og hvad de skal handle om. Det er meget mere anbefalet at planlægge jeres bøger, inden i påbegynder skriveprocessen. 

Jeg er super ked af det, på jeres vegne, at bogen sluttede så brat og midt i det hele, men sådan er det altså. Hvis i stadig gerne vil læse de 10-11 kapitler der er skrevet, så er i selvfølgelig velkommen. Jeg dømmer ingen.

Jeg håber, at i alle har det godt, og foreholder jer til de forholdsregler vi har fået uddelt af vores dygtige statsminister, Mette. Pas på jer selv, og hold for guds skyld afstand til hinanden. 

Vi bliver nødt til at være forsigtige, fordi det er ikke kun os selv det går udover, det er alle omkring os. 

Hold ud! Vi kommer til at se lyset for enden af tunnelen, hvis vi passer på. 

Så, hvis i ikke forstod beskeden, så slutter "The Thing About You" altså her. Der bliver ingen fortsættelse - indtil videre - efter kapitel 10. Beklager.



The thing about you. Where stories live. Discover now