Wow.. Der er allerede gået en uge siden mig og Logan kyssede ude i bilen, og jeg kan virkelig ikke få det ud af mit hovede. Følsen af hans læber på mine sidder stadig fast, som kyssede han mig i det her øjeblik. Det driver mig til vanvid!
Jeg har undgået ham hele ugen, fordi det er fucking pinligt, at se ham i øjnene. De gange vi har fået øjenkontakt, har han bidt sig selv i læben, og sendt mig et skævt smil, man kunne endda se, at han ville gøre det igen i hans øjne. Selvfølgelig er det fucking rart, at man er en god kysser og ikke en slaskekysser, som overhovedet ikke kan finde ud af det. Jeg må jo være en god kysser, siden han jo åbenbart vil gøre det igen.. Ik?
Men jeg bliver desværre nødt til at snakke med ham igen, og det har jeg tænkt mig at gøre i dag. Men hvordan? Ha, ja det er netop lige det.. Og selvfølgelig fandt han mig, før jeg fandt ham. Typisk sådan noget kliche pis. Am i right?
"Hey! Jeg skal snakke med dig, så vil du ikke lige komme med mig?" pis, fuck, lort, shit jeg fucked!
"Jeg har jo ikke rigtig et valg, vel." Siger jeg og ruller med øjnene. "Neeej, egentlig ik." han tager min hånd, og trækker mig med ud bag skolen. "Du har ignoreret mig." wow, fuck, han lagde faktisk mærke til det. "Jooo, neej, måske lidt." jeg prøver meget hårdt ikke at kigge ham i øjnene, men det er ligesom lidt svært, når den fatsvage spasser hele tiden prøver at få øjenkontakt med mig. "Hvorfor? Var det kys virkelig så slemt?" han kigger på mig, og jeg fryser. Hans ansigtsudtryk virker ikke glad. Han tror jeg ikke kunne lide det. "Nej! Det har overhovedet ikke noget med det at gøre, jeg synes bare at det er pisse pinligt, fordi jeg godt kunne lide det!" jeg skynder mig at tage min hånd for munden. lort, det kom bare ud.
Hans berømte skæve smil dukker meget hurtigt frem, og hele hans ansigt lyser op. "Du helt rød." siger han grinende. Han nyder det her alt for meget. "Så du vil ikke have noget imod, hvis jeg gjorde det igen?" han går nogen skridt tættere mod mig, og det værste er, at jeg står op ad en væg. Kliche..igen.
Jeg tror ærligt min krop kommer til at eksplodere at varme, 'cause nøj hvor er det varmt mand! Holy fucking jesus! men alligevel, fordi jeg er den klamme, perverse teenager, med rasende hormoner, nikker jeg.. han går flere skridt tættere på mig, og står nu helt op af mig, og kigger mig meget længe og meget dybt i øjnene, som var jeg det smukkeste han nogensinde havde set eller var det et bare hans sexhormoner der skreg om lov af øjnene.. idk.
Hans hoved nærmer sig mit, og jeg fjerner hånden fra min mund, og rykker også tættere på ham, til sidst møder vores læber hinanden. Og omg han kysser fucker godt! Just saying.. Vi er begge fuldstændig lige glade med, at blive taget eller med at vi pjækker. Det eneste der betyder noget lige nu, er vores hotte kys. hehe..
Hans hænder glider stille og roligt ind under min trøje, men jeg får den væk med et slag på hans hånd. Han fatter hentydningen, og flytter hånden til min kind. Efter et stykke tid med kysseri lyder klokken der ringer ud til pause og afbryder vores kys. Lyden af drenge der snakkede kom nærmere, så Logan og jeg skyndte os, at gå længere væk fra hinanden. "Hvad med et væddemål?" kan man høre en af drengen sige "Fuck Yeah!" siger en anden. "Hvad skal det være om?" stemmerne kommer tættere på, men er her ikke helt endnu. "Helt klart om hvem der kan få en pige med i seng først." lol som om der er nogen der hopper på den. Børn. "Hvilke piger?" det lød lidt som en stemme jeg kendte, men jeg er overhovedet ikke sikker. De kom med en masse navne af piger, som ikke var de populæreste, men de var et navn, som helt specielt fangede min opmærksomhed. "Hende der pigen, som gav mig en lussing. Zoey." åh nej..
Logan var ved at storme frem fra hvor vi stod, men jeg holdte ham tilbage. "Hvis du løber frem nu, så er vi fucked."Jeg fandt ud af, at det var Luke, som foreslog mig, "Det er fucking Luke. Bliv. Her." visker jeg til ham, og holder hans arm hårdt, så han ikke kan slippe fra mig. "Pis!" visker han i frustration. Jeg giver ham et hurtigt kys på munden og siger "Kom" jeg trækker i hans arm, og får ham til at følge efter mig, en anden vej rundt om skolen, så vi ikke bliver opdaget af Luke og hans venner.
Heey folkens!
undskyld, at jeg har været væk så længe. Det er jeg virkelig ked af. Grunden til det er simpelt, at jeg ikke har haft motivation til at skrive, men den har jeg fået tilbage, så nu er jeg jo også tilbage (obviously)
Jeg håber ikke i har glemt den her bog alt for meget..
Jeg håber i har haft det godt, og at livet kører på skinner med jer foran i vognen.
Love you! Tuttles! <3
YOU ARE READING
The thing about you.
Teen FictionDenne bog er dedikeret til @xlesterrx fordi hun har hjulpet mig rigtig meget med denne historie og fordi hun bare er den bedste, (og fordi vi har fælles ynglings serier) Og så vil jeg bare sige tak for hjælpen. ❤️ Denne historie vil indeholde anstød...