#6

103 3 0
                                    

- kyssede i?
Jeg kigger bare dumt ham.
- nej sku da... vi krammede bare godnat
Også var den ikke rigtig længere

Det blevet søndag, og folk begynder at komme tilbage på skolen. Vi skulle mødes i tinget til info i løbet af ugen, da der skal ske noget andet. Langvad satte sig ved bag mig, og lagde armene om mig. Efter tinget snakkede jeg lidt med Camille og Thea.
- hvad skete der lige i tinget?
Spørg Camille om, og Thea er hurtig til at svare;
-han har været sådan hele weekenden, virkelig flirtende
- altså flirtende og flirtende
- jo Milla, og du skal være forsigtig han er player, som i helt vildt.
Jeg nikker bare, Magnus Glerup kommer her over, vi krammer og spørg indtil weekenden
- jeg vil heller snakke om det, når der ikke er andre
Jeg nikker og trækker ham med
- jeg kommer om lidt, skal bare lige høre om noget, i kan også bare gå over
Vi går op på gangbroen, jeg støtter mig ved et af bordene
- hva så gik det nogenlunde
Han kigger bare lidt ned i jorden
- det gik vel okay, brugte det meste af tiden i skoven eller på skaterbanen.
- ja okay, så du var ikke rigtig hjemme?
- næ, jeg magtede det ikke
Jeg nikker, kan godt lidt sætte mig ind i det, også alligevel ikke. Vi går hen mod husene sammen, Magnus spørg så stille;
- er der ved at være noget mellem dig og Langvad?
Jeg trækker bare på skuldrene
- han er da meget sød
Magnus nikket og siger godnat, da vi skilles ved asatovet

Magnus Glerups synsvinkel
Vi siger godnat ved asatovet, jeg går ind i huset Odin, hvor jeg bor, og direkte ind på Langvads værelse.
- du skal passe på Langvad, for hvis du såre Milla
- hva, først hvorfor skulle jeg det, to hvorfor betyder det SÅ meget for dig, at Milla ikke bliver såret?
Jeg står og tænker lidt, og går så hen mod døren igen, stopper lige inden jeg går ud af den.
- fordi hun er min veninde, og jeg vil ikke have at mine veninder eller venner for den sags skyld, skal blive såret eller kede af det pga et andet menneske.
Jeg lukker døren og går op til mig selv, jeg ved ik, måske har jeg en smule følelser for Milla, nej, hvad tænker jeg på vi er bare venner ik mere, og det bliver vi heller ikke...
Jeg mærker nærmest en knude i brystet, da jeg siger det højt i hovedet, men jeg er ikke vild med hende, sådan er det...

Selv til morgengåturen, flirter Langvad med Milla, jeg håber både og at det stopper, men også at det bliver ved. For det virker som om Milla er glad når de er sammen, og hvis han dropper hende og går videre til en ny, kan hun blive knust. Men jeg vil heller Ikke bare være en af de mange der går hen pg siger at det er dumt at flirte med ham, for så kan hun miste lidt tilliden til mig...

EfterskolenWhere stories live. Discover now