Vi har og kysset op til flere gange, jeg er begyndt at tænke på mit udseende igen... har skåret lidt mere ned på maden, hvilket ikke tegner godt, men jeg kan ikke gøre noget har prøvet brækker det bare op igen...
Jeg havde været hjemme i denne weekend for at prøve at få styr på det, det hjalp lidt da jeg havde været ude ved Stanli. Han får mig altid til at slappe af, og finde den indre ro. Men det virker kun når jeg er sammen med ham... og nu sidder jeg i bilen på vej op på skolen, og der har han ikke mulighed for at være. Oh fik jeg nævnt at Stanli er en haflinger.
Da min far og jeg ankommer på skolen hjælper han mig ind med min taske, og han hilser på Thea.
- det har i gjordt hyggeligt
- jep
- nå men vi ses
- ja hej
Jeg begynder så småt at pakke ud, Thea sætter sig i min seng
- hvorfor havde din far jakkesæt på
- fordi han er på arbejde
- men han afleveret dig jo, og det søndag...
- ja ja, det er lige meget han han en øresnegle og det med at det søndag har ingen grund til at holde fri, han vil heller holde fri lørdag
- ja okay
Jeg kigger kort ud af vinduet, og der kommer Glerup, jeg løber ned og vil kramme ham, men han er allerede nået væk. Thea kommer ned,
- hva så?
- det var bare Glerup der kom tilbage
- nååå, vil du med over og krydses af
- ja sure
Vi gik hen for at krydse os af, der var te, og et par venner i spisesalen, som vi gik ind og Joinet.
Efter te'en, og vi var på vej ud af laden, så jeg Langvad, vi krammede og jeg fik et kys på kinden. Vi var ikke samme den aften, jeg ville gerne snakke med Glerup, så jeg gik over på hans værelse.
- Hey
- Hey...
- jeg har også krydset dig af
- tak...
- hva så??
Lige fra jeg kom ind virkede han trist, har ikke kiggede på mig, evertfald ikke i øjnene. Han tager en dyp indånding,
- er det rigtigt dig og Langvad har kysset?
- øhhh ja, hva da...
Han sukker
- Milla sæt dig her
Han satte sig i sengen og klappede ved siden af sig, jeg gik der hen
- okay...
- du må love mig noget, vil du det?
- ja da
- jeg har ikke ville være som de andre og sige du skal holde dig fra ham, du skal bare passe på og være forsigtig, han har tidligere skiftet pige vær uge... det kan selvfølgelig være anderledes denne gang, men grunden til at vi begynde at slås, var fordi jeg bad ham lade vær at lege med dine følelser. Men han svarede bare ja ja, og desuden skal du ikke bestemme over mig...
- okay... det skal jeg nok, det lover jeg
- og kom til mig, hvis han kommer til at såre dig alligevel
Jeg smiler skævt til ham, og nikker. Han giver mig et kram og hvisker "jeg er her altid for dig, uanset hvor dumt det du har gjordt er"
- tak
YOU ARE READING
Efterskolen
Teen FictionMilla er taget på efterskole for at komme væk fra mobberne, hun får nye venner og møder en helt ny verden. Der både giver hende grin og tåre, og vil hun slippe for mobberne? OBS Nogle episoder i bogen, er sket i virkeligheden, enden af mine eftersko...