Men jeg vil heller Ikke bare være en af de mange der går hen pg siger at det er dumt at flirte med ham, for så kan hun miste lidt tilliden til mig...
Selv videre i klassen, flirter han mega meget med hende. Det er slet ikke til at holde ud til sidst, jeg har bare lyst til at give ham en flad. Og be ham om at lade hende være, at han forhelvede burde tænke sig om, for han leger med pigers følelser. Da han lægger armen om hende, kan jeg ikke klare at være i klassen mere, være i nærheden af dem, jeg rejser mig bare og går. Vores lærer går efter mig, han vil vide hvorfor jeg bare går.
- Jens, jeg kan bare ikke klare at være i klassen når Langvad flirter så meget med Milla... jeg har bare lige brug for at være mig selv til frikvarteret.
- det så okay, men du kommer til timerne efter.
Jeg nikker og går videre, Jens er en mega god lærer, han kan både fjolle, undervise og så forstår han bare en virkelig godt.
Jeg går over i gymnastiksalen, finder en fodbold, og begynder at spille mod muren. I frikvarteret kommer Milla ind, bolden styre direkte mod hende, hun giver den, hvis ik hun havde det havde hun fået den lige i hovedet.
- der et kraft på
Hun smiler skævt, jeg vender blikket i jorden.
- hvad er der galt Magnus... du gik bare midt i timen
Hun kommer nærmere, hun er nærmest 30 cm lavere end mig, vejer hvad mere eller mindre omkring de 50 kg lige til at løfte op i stærkt arm og få hende til at forstå, at hun skal holde sig fra ham. Men det kan jeg ikke, jeg kan ikke bare tage fat i hende, jeg kan ikke få mig selv til det. I stedet svare jeg bare;
- jeg havde bare lige brug for at være lidt mig selv, efter weekenden, du ved...
Hun går tættere på, kigger mig i øjnene. Hun har blå øjne med to grønne kanter, det er første gang jeg ser det.
- det er ikke kun det, hvis overhovedet ikke det. Du kan ikke snyde mig, men det fair, hvis du ikke vil sige det.
- ja, du har ret, og jeg har ikke lyst til at snakke om det.
Hun nikker meget forstående, og krammet mig så. Og i det kommer Langvad ind, hvilket han nok ikke skulle have gjort. For han kommer hen og lægger en hånd på Millas skulder, jeg er lige ved at ryge i flæsket på ham, men finder lige kort roen til at trække ham til siden i stedet.
- vil du ikke være sød ikke at lege med hendes følelser, du ved ikke hvad hun har været igennem
Han ryster håneligt på hovedet af mig
- bare rolig jeg gør hende jo ikke noget, men jeg var sku ikke klar over at du var vild med hende, også må du jo tage hende fra mig, du giver det bare et skud, men hun er rimelig tæt på at falde i ved mig.
Han når knap nok at sige det sidste før jeg er ved at lægge ham ned, vi kommer op og slås, og ikke bare sådan et lille slag hist og her, nej vi slår til.Millas synsvinkel
De er gået over i et hjørne og snakker, pludselig begynder de at slås, jeg løber ud for at finde en lærer, jeg får fat i forstanderen, men hun kan ikke gør noget. Til sidst får jeg nok, og råber så højt jeg kan
- SÅ STOP DOG
De stopper med det samme
- det er sku da latterligt at slås, og hvad fanen slås i om altså, det er det dummeste, for ikke at sige pisse farligt, i er to pænt stærke drenge, i kan slå hinanden ihjel, hvis i ville.
Forstanderen ber dem begge om at komme med, Glerup ser både sur og ked af det ud. Jeg ved ikke hvad jeg skal håbe eller frygte nu, bare ikke de bliver smit ud.
YOU ARE READING
Efterskolen
Teen FictionMilla er taget på efterskole for at komme væk fra mobberne, hun får nye venner og møder en helt ny verden. Der både giver hende grin og tåre, og vil hun slippe for mobberne? OBS Nogle episoder i bogen, er sket i virkeligheden, enden af mine eftersko...