1. BÖLÜM [OKUL GÜNÜ]

566 15 4
                                    

Multi : Esin

"Esilaaaaaa kalk hadi bugün okul var!"

Sabah sabah annemin bağırışlarıyla uyandım... Kahretsin bugün okulun ilk günü (OKULDAN NEFRET EDİYORUM). Yavaşça yatağımdan kalktım, unicornlarıma günaydın öpücüğü verdikten sonra banyoya girdim. Banyoda işim bittiğinde gardolabıma ilerledim.

"OH MY ALLAH!!!!"
(Hassiktir bütün kıyafetler üstüme düştü)
"Kızım ne oldu ?"
"Birşey yoookk !"

Her neyse ben size kendimi tanıtayım. Ben Esila Kılınçer, bugün yeni bir okula başlıyorum -12. Sınıfa geçtim- klostrofobim var -kapalı alanda duramıyorum- ve aramızda kalsın karanlıktan sanırım birazcık korkuyorum, BİRAZCIK sadece BİRAZCIK!!! Bu sene babamın işleri nedeniyle yeni bir okula başlayacağım, neyse sonra tanışırız çünkü biraz daha anlatırsam okula geç kalacağım.
Hemen gardolabımdan yere düşen kıyafetlerimi aldım.

Hızlı bir şekilde eşofmanımı giydikten sonra kahvaltı yapmadan çantamı alıp okulun yolunu tuttum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlı bir şekilde eşofmanımı giydikten sonra kahvaltı yapmadan çantamı alıp okulun yolunu tuttum.

Okula girer girmez,
"Şşşttt ezik." Dedi bir Dangalak, beni işaret ederken.
'Off daha okula girer girmez başladılar ya, her neyse alıştım ben.'

================================

Müdürün odasının kapısını tıklattım ve "Gir" sesinden sonra içeri girdim

"Merhaba, ben yeni gel..."
"Aaa hoşgeldin kızım gel seni sınıfına götüreyim arkadaşlarınla tanışırsın."

Müdürle birlikte sınıfa doğru ilerledik, sınıfa girer girmez herkes bana tiksinti ile baktı

"Merhaba arkadaşlar okulumuza yeni gelen bir öğrenci var. Siz tanışırsınız. Kızım sende boş bir yere otur." Dedi ve gitti.

"Ben Esila Kılı..."
"Bu mal yeni gelmiş kanka baksana"
"Bu insana benzemiyor dişindeki şey ne?"
"Diş teli o, çok cahilsinn keşke ölsen!"
"Bari güzel kız gelseydi!"

Hep bir ağızdan konuşuyorlardı. Ben bu tepkilere alıştığım için bana göre sorun yoktu.

"Selam. Yanıma oturabilirsin"

Arka sıralarda bir kız bana yer veriyor, oha ilk defa böyle birşey yaşıyorum, tamam sakin Esila, nefes al nefes ver SAKİN OL!!! Sanırım kalpten gidicem, sadece sekiz adım atmam lazım sekiz adımda oradayım!
Yavaş yavaş ilerledikten sonra bir adım daha atıyordum ki yüzüme gelen kağıtla durdum.
Off bu ne şimdi ilk defa biri bana yer veriyordu onunda... Neyse yere düşen buruşturulmuş kağıdı elime aldım ve açtım üstünde 'EZİK' yazıyordu.

-Merhaba hoşgeldin. Dedi bana yer veren kız.
-Bu kağıdı kim attı
-Bora...

Göz devirdim ve yanına oturdum.

-Bu arada ben Esin
-Ben de Esila
-Heeeyy ezik bana kantinden su alıp gel, soğuk olsun. Dedi Bora cevap vermedim.
-Eziiikk sana diyorum bana su al

Of buna su almazsam susmayacak ben hemen alayım.

-Tamam, gidiyorum
-Ha şöyle, çabuk ol ezik!

Göz devirdim ve belki arkadaş oluruz umuduyla kantine su almak için sıraya girdim. Suyu aldıktan sonra sınıfa koşa koşa çıktım ve suyu Bora'ya uzattım. Teşekkür etmesini beklerken, üstüme dökülen buz gibi suyla irkildim. Bütün sınıf bana gülüyordu.

-Hey gerizekalı, ne yaptığını sanıyorsun! Dedim, Bora üzerime doğru gelerek
-Sen kendini ne sanıyorsun, EZİK! Bir daha bana bu şekilde seslendiğini duyarsam kötü olur.Şimdi git bana bir su daha al!

Bu kendini ne sanıyordu böyle

-Ben senin dediklerini yapmak zorunda değilim!

Bu sefer bana bir adım daha attı. Artık aramızda hiç yok denecek kadar az bir mesafe vardı.

-ESİLAA

Bu arkamdan gelen ses bana çok tanıdık geliyor. Hemen kafamı sesin geldiği tarafa doğru çevirdim.
ONUN BURADA NE İŞİ VARR...

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

EVEEETT 1.BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK! SİZCE BU GELEN KİŞİ KİM? TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM HİKAYEM HAKKINDA YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM♡♡

EVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin