MULTİ:ARYA
BORA'NIN BURADA NE İŞİ VAR
-Senin ne işin var burada!
Diye bağırdım. Tam bana cevap verecekti ki biri kolumu tuttu. Direk kafamı çevirdim ve baktım kolumu tutan Batu idi.
-Batu bunun ne işi var burada!
-Esila gel anlatacağım
Dedi ve kolumdan tuttuğu gibi beni evden çıkardı, parka doğru ilerledik, vardığımızda bir banka oturduk. Direk konuya girdi.
-Bora benim yakın arkadaşım, Bora'nın babası okulun sahibi, biz 9. sınıftayken bir çete kurduk. Çetenin başı Bora çetede olan diğer arkadaşlarımız Güney ve Kıvanç biz diğer okullarla savaş halindeyiz yani her okulun bir çetesi var. Anlayacağın 'IŞIK KOLEJİ' yani bizim okulumuzun çetesi biziz.
Dedi ve ben ona tip tip bakmaktan başka birşey yapmadım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve döndüğümde hemen annemin yanına gittim.
-Anne neredeydin sen?
-Kızım, ben hemen çıkmak zorunda kaldım sanada haber veremedim. Yolda şarjım bitti.
Dedi ve anneme sıkı sıkı sarıldım.
Film izledikten sonra Arya'nın (kardeşim) odasına doğru ilerledim.
-Aryaaa, naber
Diye bağırmam ve Arya'nın yerinden sıçraması bir oldu.
-Ne var Esilaa, rahat bırak beni!
Koşa koşa elindeki ipad'i aldım ve ne izlediğine baktım. Bir kahkaha patlattıktan sonra Arya'ya döndüm.
-İŞTE BENİM STİLİM mi? Ben senin yaşındayken Tom ve Jerry izliyordum.
Tekrar büyük bir kahkaha attım.
-Yaa ver şunu bana!!!
-Tamam tamam al
İpad'i verdim ve odama doğru ilerledim.
Minnie Mouse'lu pijamalarımı giydikten sonra yatağıma girdim, ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
-Esilaa kalk okul varr
-Off tamam anne kalktım!
Direk banyoya girdim ve duş aldım. Duştan sonra saçlarımı kuruttum.
Kıyafetlerimi giydikten sonra mutfağa doğru, kahvaltı yapmak için indim.
-Ooo Arya Hanım nasılsınız?
-İyiyim tatlım sen?
-Bende iyi bücürük!
-Sensin bücürük!!
-Kızlar bağırmayın!
Arya'nın aklına bir şey gelmiş gibi gözleri parladı ve yanıma gelip,
-Annecim ben başlattım ablama kızma. Dedi 'abla dediğine göre birşey isteyecek' bu sırada annem mutfaktan çıktı.
-Ne istiyorsun Arya?
-Aaa ablacım birşey istemiyorum, abla sen yakından daha güzelsin biliyormuydun (YAĞ KOKUSU ALIYORUM) abla ben seni çok seviyorum yaa
-Arya uzatma konuya gir!
-Sevgilimle buluşacağım yardımın gerek
(Tahmin ettiğim gibi)
-Neden yardım edecekmişim!
-Abla bu evden çıkmam lazım anneme yalan söylesen beni Tuğra'nın evine götürsen Esila nolurr!
-İyi, tamam
-Yaa çok teşekkür ederimm.
Dedi ve bana sarıldı. Annem mutfağa girerken ne oluyor burada dedi.
-Birşey yok.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sınıfa girdiğimde Bora yoktu. Sırama oturdum ve Esin'in gelmesini bekledim.
5 dakika sonra Esin geldi.
-Naber
-İyi, sen
-Bende
İlk dersimiz Edebiyat'tı hoca derse girdikten yaklaşık 10 dakika sonra sınıfa Bora daldı, evet daldı kapıya bile vurmadan daldı. Bana ters bir bakış attıktan sonra sırasına oturdu.
Teneffüs zili çaldı, Müdür sınıfa girdi.
-Merhaba arkadaşlar okulumuza iki yeni öğrenci geldi, siz tanışın ben odamdayım...
Bu diyalogu nerden hatırlıyorum ben!
-Merhaba ben Erva
-Ben Ezgi
-Buraya oturabilirsiniz. Dedim arkamdaki sırayı gösterirken. Gülümsediler ve oturdular.
-Naber güzellik. Dedi Bora bizim sıramıza yaklaşırken.
Bi dakikaa o bana güzellik mi dedi ben güzelmiyim!!
GÖZÜME GİRMEYE BAŞLADIN BORA BEY!
-İyi sen. dedim sırıtarak. Önce bir kahkaha attı
-Sana mı dedim ezik sen kendini güzel mi sanıyorsun.
Dedi ve benim suratım birden düştü REZİL OLDUM! Bütün sınıf benim bu salaklığıma gülerken ben utançtan kafamı sıraya dayadım.
SÖZÜMÜ GERİ ALIYORUM BORA BEY!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okul çıkışında, Esin, Erva, Ezgi ve ben eve doğru ilerliyorduk.
-Bu gece bir yerlere gidelim mi? Dedi Erva
-Ben gelemem annem izin vermez. Dedim.
-Bende gelemem maalesef. Dedi Esin.
-Bende cezalıyım evden okula gidebiliyorum sadece ama cezam bugün bitiyor. Dedi Ezgi.
-O zaman bu gece Ezgi'nin evinde buluşalım ve PİJAMA PARTİSİ yapalımm!! Dedi Erva.
Aslında anneme bu gece arkadaşımda kalmak için izin alsam, kesin izin verirdi!
-Güzel fikir. Dedim
-Bana uyar. Dedi Ezgi
-Bana da. Dedi Esin
-O zaman bu akşam Ezgi'nin evinde buluşuyoruzz!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİKK...
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...♥ ♥ ♥...