2. BÖLÜM BURADA NE İŞİN VAR

386 10 2
                                    


MULTİ:BATU

O gelmişti!

-Esila!

-Senin burada ne işin var!

-Asıl senin ne işin var! Dedi, ve koşa koşa sarılmaya gittim.

-Batuşummmm. Diye bağırırken yüzünü tükürüklü öpücüklerimle dolduruyordum. Herkes bize tip tip bakıyordu!

-Kızım tamam yeter. Yüzümü yıkadın. Dedi ve güldüm.

-Eee senin ne işin var burada
-Bende artık bu okulda okuyorum. Dedim

-Batu sen bu eziği nereden tanıyorsun?! Dedi Bora.

-Hoop, sen kime ezik diyorsun laan!

-Şu yanındaki eziğe diyorum. Dedi beni işaret ederek. 'Benim kadar taş düşsün başına inşaallah'

-Sorun mu var lan! Diye bağırdı Bora sinirli bir şekilde Batu'nun üstüne yürürken.

Batu, Bora'nın yüzüne yumruğunu geçirmek için hazırlanmışken, her ne kadar Batu'nun Bora'yı benzetmesini istesem de aralarına girdim.

-Durun yapmayınn! Diye bağırdım, herkes durdu ve bana baktı

-KAVGA HİÇBİR ŞEYE ÇÖZÜM DEĞİL! Diye bağırdım, Bora daha çok sinirlendi ve sınıfı büyük adımlarla terk etti, bende Batu'ya döndüm.

-SALAK HERİF!!

-Batuşum sakin ol, ben alıştım 'ezik' olmaya.

-Kızım ne demek sakin ol sana laf ettirmem ben.

-Her neyse bak bende bu okula yeni başladım. Dedim Batu 'yu teselli etmeye çalışırken.

-Gel sana okulu gezdireyim. Dedi ve sınıftan okulu gezmek için çıktık.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

-Anneeee ben geldim. Diye bağırdım eve dönünce ama ses gelmedi. Evdeki tüm odalara baktım fakat annem yoktu. Annemi aradım;

-Alo

-Annecim sen neredesin?

-Teyzenle laflıyorduk kızım Batu'da burada, sen de gel kızım.

-Tamam annecim, ben geliyorum. Dedim ve telefonu kapattım. Hemen kıyafetlerimi değiştirdim saçımı dağınık topuz yaptım ve evden çıktım...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Batu'nun evine geldikten sonra kapıya vurdum ve kapıyı bir kadın açtı. Hizmetçi olduğunu anladım.

-Hoşgeldiniz Esila Hanım. Başımla selam verdim ve oturma odasına doğru ilerledim ama bu kadın beni nereden tanıyordu?
Neyse odaya girdim ve gördüğüm manzara karşısında DONAKALDIM.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİKK

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...

DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ♥♥

♥BU BÖLÜM SULTAN'A HEDİYEM OLSUN MERAKTAN KUDUR SULTAN♥

EVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin