2-víkend

13 0 3
                                    

Byla sobota ráno a já se vzbudila se skvělým pocitem že je konečně víkend. Oblékla jsem se do legínů a dlouhého šedého tryka. Pak jsem si učesala cop a šla se dolů nasnídat. ,, Dobré ráno!" Řekla jsem ,, Dobré ráno." Odpověděly Zborově máma se sestrou které právě seděli u stolu a snídali. Přisedla jsem si k nim a také se nasnídala. Pak jsem šla do svého pokoje. Zapojila jsem si kytaru do repráku a trénovala. Můj pokoj má zvukotěsné zdi takže sem nikoho nerušila. Po nějaké době mě to přestalo bavit tak jsem se šla dolů napít. Pak jsem se vrátila do pokoje. Zaslechla jsem nějaký zvuk jako kdyby si někdo broukal nějakou melodii. Nechala jsem to být a šla jsem si na chvíli lehnout začala mě totiž bolet hlava. Přemýšlela jsem. Dlouho. Dlouho.
Napadlo mě že vlastně ani nevím jak jsem přišla ke svému tetování ale hned jsem na to přestala myslet. Rozhodla jsem se jít projít. Sešla jsem dolů. ,,Mami?!" Zakřičela jsem. ,,Ano zlato." Ozvalo se z kuchyně. Seděla tam sestra a máma a o něčem si povídali. ,, Můžu se jít na chvíli projít?" Zeptala jsem se. ,,Hmmm. No dobrá. Ale zkus se vrátit před jedenáctou." Odpověděla máma.
Pak jsem si obula svoje šedivé Vans old skool a chtěla jsem se jít projít. ,, Počkej." Zastavila mě Elis. ,, Půjdu s tebou." Řekla a já přikývla. Obula si svoje Conversky a společně jsme vyrazili k nedalekému lesu. Byla už celkem tma.
,,Tak jak se máš? Je něco novýho?" Narušila nepříjemné ticho Elis. Už je to dlouho co jsme spolu někde byly. ,,Celkem dobrý. Ve třídě máme nového kluka." ,,Jak se jmenujou?" Zeptala se dotěrně. ,,Elliot a Lucas." Odpověděla jsem. V jejím obličeji se objevil strach. ,,Co se děje?" zeptala jsem se když jsem si toho výrazu všimla. ,,Ale nic." Řekla ale já věděla že lže. Poznala jsem to z jejího hlasu ale nechala jsem to být. ,,No a jak si na tom? Nebolí tě hlava nebo něco takovýho?" Zeptala se sestra. ,,Ne. Proč se ptáš?" Zeptala jsem se. Ale neodpověděla
Zbytek procházky byl celkem příjemný. Nakonec jsme stejně skončily v baru. Domů jsme přišli po půlnoci. Sestra byla našrot takže jsem jí domů nesla na zádech.
Ráno jsem se probudila a šla se dolů najíst. Slyšela jsem jak se Elis baví s mámou.

Matka: Zjistila to?

Elis: Ne. Ale je to na spadnutí. Přestěhovali se sem ti kluci co si s nima jako malá hrála.

Matka: To zní báječně.

Elis: Co? Vždyť by to mohla zjistit?!

Matka: Ale mohla by si vzpomenout.

To už jsem nevydržela a musela jsem se zeptat. ,,Vzpomenout na co?". ,,Ty jsi to slyšela?" Zeptala se matka. Přikývla jsem a ona začala vysvětlovat.

Prý jsem před třema lety prodělala amnézii po tom co jsem skočila z mostu. Prý mě šikanovali a já se to rozhodla vyřešit nejjednodušším způsobem - ukončit svůj život.
Lucas a Elliot byli mými přáteli z dětství.
Podle matky jsem měla kliku že byli poblíž a vylovili mě z řeky.
Nakonec jsme se odstěhovali což byl důvod proč se Fran pohádala s rodiči. Nakonec se přestěhovala s námi.

Musela jsem tyhle informace vstřebat tak jsem se zamkla v pokoji a přemýšlela.
Jaká jsem předtím byla? Proč mě šikanovali? Kdo mě šikanoval? To jsem jako přišla o třináct let života? Proč jsem se vzdala? To jsem si ve třinácti nechala udělat tetování nebo jsem si ho udělala až potom jenom jsem byla prostě našrot? Věděla o tom Fran? No jo na to jsem do teď nemyslela. Musela to vědět. To to přede mnou tajila i ona. Takže jsem sama proti všem? Proč zase já? Tolik otázek ale nikdo mi neodpoví. ,,Nechci být sama." Pošeptala jsem do ticha svého pokoje. Nevěděla jsem co mám dělat. Nakonec jsem z posledního šuplíku svého stolu vytáhla malou krabičku. Nacházel se v ní můj deník.  Pročítala jsem si staré zápisky. To mě ale přestalo bavit tak jsem si vytáhla kytaru a zkusila jsem trochu hrát. Hrála jsem hlavně smutné písničky co byly teď moderní nebo jsem jen tak vybrnkávala. Neměla jsem chuť dělat cokoliv jiného ale pak jsem dostala hlad. Tak jsem byla nucena vylézt z pokoje a jít se do kuchyně najíst. Kuchyně byla prázdná. Sestra se nejspíš učila ve svém pokoji, táta byl určitě v práci jako vždy a máma si četla v obýváku. Potichu jsem z lednice vyndala jogurt, zavřela jsem lednici a vyrazila jsem zpátky do pokoje. Najedla jsem se a pak se vrátila ke svému sebelitování. Teď už jsem se doopravdy nudila tak jsem si zapla tablet. Projížděla jsem Facebook a instagram. Pak jsem si pustila nějakej k-pop. Podíval jsem na hodiny bylo už půl jedenácté večer. Měla jsem hlad a žízeň tak jsem se rozhodla se jít najíst a napít. Všichni už spali takže jsem se v klidu najedla i napila. Byla jsem už unavená takže jsem šla spát. Nemohla jsem usnout tak jsem si pustila jeden díl Upířich Deníků. Pak už jsem usnula jednoduše.

Dark hearts (úpravy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat