Taehyung isi baga telefonul in
buzunar si isi lua jacheta neagră dupa scaun.— Am plecat la Soo. striga el prin casa. - Ma intorc in jumatate de ora.
— Stai. spune Lucas ieşind din camera lui. — Vin si eu cu tine, nu am ce face.
— In regulă.
Lucas isi lua ochelarii de soare si jacheta maronie si plecă.
— Ti-am zis sa fi atent, ce Dumnezeu te-ai bagat in copac in halul ala?! il intreba Soo bandajandu-i rana.
— Voiam sa vad daca e rezistent. chicoti acesta frecandu-si ceafa.
Pe uşa intră Taehyung cu un zambet urmat de Lucas. Zambetul dispăru când il vazu pe Jungkook, la fel si al lui Jungkook.
— Taehyung, ce te aduce aici? spune ea ridicându-se dupa canapea.
— Soo, cine e el? intreba Taehyung.
— El e Jungkook, nu este de mult timp pe aici.
— E iubitul tău?
— Cum? N-...
Taehyung il luă de mana pe Jungkook si il scoate afara. Lucas o impinse pe Soo in camera si incuie usa.
Erau toti afara. Aparu si Julian, când ii vazu pe acestia incepu sa fuga spre ei.
Lucas il trase dupa el cam la douăzeci de metrii distanta de Taehyung.— Nu te baga jigodie. ii spune Lucas.
— Cine dracu esti tu? Lasa-ma in pace sau iese urat rău!
Lucas chicoti si se apropie uşor de Julian. Acesta isi scoase chiarele si il zgarie jacheta ajungand si la piele.
— Jacheta asta a costat milioane! acesta se apropie rapid de Julian si ii imobiliza mainile la spate. - Costa mai mult decat viata ta, dar daca tot te-am prins in postarea asta merit o masa.
Lucas isi infige coltii in gatul lui Julian band sangele lui in portiuni mari.
Când termină isi ridica capul privindu-l cum se zbatea din mâini.— Oh doamne, sangele tău e aur pur baiete dar daca l-aş bea acum pe tot, ai muri. Ne vom mai întâlnii.
Taehyung isi ţinea mâinile in san privindu-l pe Jungkook, acesta fiind prin suprinderea lui, calm.
— Ce legatura ai cu sora mea?
— Ni-...
— Vrei doar sa o folosesti nu?
— Nu in-...
— Va stiu eu pe voi cei din padurea neagră, sunteti niste bestii inchise in habitaturi. Chiar imi e mila de tine.
— Si mie imi era mila, pana sa ies de acolo. Acum nu imi mai pasa de acel loc.
— Esti sigur? Lumea oamenilor e destul de grea si complicată.
— Lumea oamenilor e tradatoare dar nu pot face nimic in legatura cu asta. Tu nu ai nicio legătură cu mine asa ca te rog sa pleci.
— Nu plec nicăieri, am auzit ca voi aveti un sange foarte bun, ultima data nu am putut sa gust bine din sângele tău.
— Nu e bun, e...stricat?
— Nu ma abureşti cu de-astea...
— Planuiesc sa facem pace, adica nu vreau sa ma cert cu tine...s-ar supara Soo.
— Deci recunoşti ca ai o relatie cu ea.
— O cunosc de puţin timp, nu suntem împreună sau ceva, te rog sa pleci.
Imediat apăru si Lucas ce trecu in spatele lui Taehyung.
— Sa plecam. ii spune baiatul.
— Tine minte Jeon, nu ma las pana nu imi aparti!
Taehyung se uita ultima data la Jungkook si dupa plecă. Într-o secundă cei doi erau la maşina.
— De ce ai spus sa plecam acum? Inca putin si i-aş fi gustat iar sangele.
— Stai linistit, am gustat eu din sângele prietenului său, doamne, nu stiu ce au mancat ăştia sau cu ce au fost injectaţi dar sângele baiatului a fost uimitor.
— Stiu, de'asta nu ii voi lăsa, nu pot lasa sa imi scape asa prada.
— De-acord, acum, dupa ce ajungem acasa sa ma schimb, ma poţi duce la scoala Shang din capitală? Am cam intarziat la muncă.
— Ce munca? Aa, am uitat, te intelegi bine cu copiii?
— Da, foarte bine.
— Nu stiu cum ii suporţi, nu as putea.
— Ii salveaza drăgălăşenia, acum hai!
Jungkook intra repede in casa si se indreapta spre camera in care Soo era încuiata. Deschide usa si intra repede.
— Esti ok? intreaba aceasta.
— Sunt bine! Tu esti rănită?
— Nu, sunt bine. Unde sunt Tavi si Luke?
— Sunt la vânătoare, merg după Jules, sper ca e ok.
Acesta parasi camera dar il zareste la usa casei pe Julian ce se tinea de uşa. Jungkook merge langa el si il ajuta sa se deplaseze pana la canapea.
— Ce ţi s-a întâmplat? intreaba Soo luand trusa de prim ajutor.
— Baiatul ala, m-a muscat rău! Doamne, doare al dracu de rău.
— Imi pare rău ca s-a intamplat asta! Imi pare rău ca vi se intampla asta, voi vorbi eu cu Taehyung!
— E ok, e doar protector cu tine, atâta tot. Nu iti face griji de Jules, e bine.
- Alo, nu sunt bine! Zici ca era nemâncat şi a luat un litru de sange din mine. Al dracu, a făcut asta doar pentru ca i-am zgâriat jacheta care "costă mai mult ca viata mea"!
— Nu iti bate capul, nu ai murit!
— Dar cand il revad, il pocnesc.
— Julian, nu te ambala atat.
—...morţii mă-sii...
Lucas coborâ din maşina si urca repede in casa. Se indreapta rapid spre camera sa, intra in ea si il vede pe Cyrus citind.
Cand acesta vede jacheta sfâşiată, sare din pat.— Cine ti-a facut asta? intreaba el nervos.
— Sunt ok Cy, nu am fost ranit.
— Il omor! Il voi gasi si il voi omorâ!
— Cyrus, nu te apropi de el. I-am facut eu destule.
— Iar te bagi in cacaturi?
— Am nevoie de hrana, ok!? Acum plec la munca, sa o suni pe mama sa nu se îngrijoreze.
Lucas iesi repede din camera lăsându-l pe Cyrus singur. Acesta nu suporta cand il vede pe fratele său ranit, se baga in probleme mereu dar un punct slab are: sa isi vada familia rănită.
CITEȘTI
「Game of Survival」ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
Khoa học viễn tưởngJeon Jungkook este un varcolac ce se lupta cu felul in care era tratat de oamenii ce il luase de lângă părinţii lui la varsta de un an. Kim Taehyung este un vampir lipsit de griji ce face mereu ce isi doreste. Ce se va întâmpla cand Jungkook il va...