treisprezece

1.4K 158 14
                                    

Jungkook iesi pe usa băi si se apropie de masă. Taehyung il privea destul de ciudat.

— Hei, esti ok? intreba el.

— Sunt bine. Hai sa ne jucam ceva?

— Uu, imi place cum sună. Unde?

— Sa punem intrebari si sa raspundem.

— Aa...ok.

— Incep eu, hmm... Cum ar fi daca as pleca?

— Sa ma gandesc...ar fi normal, ca pana acum.

— Bun, acum tu.

— Crezi ca ai putea pleca? tonul întrebării fiind cam serios.

— Nu stiu, cred ca da.

— De ce?

— Pai, eu am adus destule necazuri.

— De asta era vorba? Kito vrea doar pumnalul, nu ai nicio legătură cu el...

— Ce e cu pumnalul ala?

— Pumnalul ala este foarte important. E un pumnal care ucide orice vampir, orice vampir.

— Mm...crezi ca am putea pleca? Ma simt rău când lumea se uita la mine.

Cei doi se ridică, arunca resturile si plecă.

— Tot mi se pare ca e ceva ineregula cu tine.

— Sunt bine, serios!







Julian statea cu mâinile in san si se holba cum Lucas vorbea cu mamicile copiiilor. La un moment dat, vampirul o sărută pe una dintre ele pe obraz.
Lucas se apropie de el când femeile plecase.

— Te saruti de obicei cu ele?

— Nu, au soţi.

— Preacurveşti?

— Oh, ce sunt cu aceste cuvinte? Nu s-a întâmplat nimic.

— Da, scuze, nu stiu ce am...

— De la gelozie ti se trage! spune Lucas razand. — A fost asa rău aici, copiii te-au iubit.

— Poate, pentru ca sunt asa un frumos.

— Mda. Sa mergem acasă.

Julian se apropie de maşina dar este trantit de ea de Lucas. Ochii lui parca o luase razna, isi scoase coltii si ii infige in gatul lui Julian.
Baiatul isi lasa capul pe spate si ii apuca parul lui Lucas.
Vampirul se îndepărtă de gatul baiatului si isi sterse gura.

— Ce a fost asta?

— De ce ai reactionat asa?

— Nu ştiu, chiar nu ştiu.

— Ti-a placut?

— Da? Cred ca da!

— Ce ti-a facut Kito? Serios acum. Te-a injectat cu venin?

— Lucas, nu-i frumos.

— Nu! Eu vorbesc serios, veninul ala este slabit daca esti muscat de un vampir.

— Hai sa uitam asta...

Julian se urca in maşina si il astepta pe celălalt. Se îndreptau spre casa.

— Crezi ca Jungkook s-a intors?

— Nu-mi pasă.

— Da, corect...

(...)

Julian intra in camera unde se afla Jungkook.

— Trebuie sa vorbim!

Jungkook il trase de mânecă si il aseza in pat.

— Despre?

— Uite, am fost in mall la baie si de acolo m-a luat cineva si m-a bagat intr-o maşina. Acolo era un batran care mi-a zis sa plec.

— De ce?

— A zis ca am ceva...care se va trezi. Sau ca va voi privi cum muriţi. Mi-e teamă sa nu fie real ce a zis, adică era un batran. Parea foarte afectat de prezenţa mea, a spus ca trebuie sa găsesc raspunsul. Eu cred ca se afla in pumnalul lui Taehyung!

— De ce crezi asta?

— E un presentiment... Voi pleca in scurt timp sa il caut pe batran.

— Vin cu tine!

— Nu, oricum trebuie sa fac cumva sa nu fiu aşteptat sau alte chestii...
Am observat ca ai o muscatura pe gat de la Lucas, evident. Ma voi folosi de asta si ii voi trage una. Ma voi lua la bataie cu ei si pe urma voi pleca.

— De ce faci toate astea?

— Nu ai auzit ca am nevoie de raspunsuri? Mosul nu imi zicea alea degeaba...

Jungkook ii puse mana pe cap si ii ciufuli plarul. Deschide usa destul de nervos si se indrepta spre living. Taehyung era acolo cu Lucas, Cyrus si Soo.

"Chiar trebuie sa privească toti asta? Biata Soo!"

Baiatul coborâ si se indrepta spre Lucas. Toti ceilalti aveau un semn de intrebare. Il luă de gulerul jachetei si ii dadu un pumn.
Cyrus striga la el si il impinse.

— Ce dracu faci? intreba nervos.

— L-a muscat pe Jules, nu accept asta!

Jungkook incepu sa il bata si pe Cyrus care era si el nervos. Într-o fracţiune de secundă baiatul disparu.

— Taehyung, de ce nu ai facut nimic? intreba Cyrus ridicându-se.

— Voia sa plece, lasa-l...se va întoarce.







Jungkook era transformat in varcolac. Alerga prin padure pentru al găsi pe moş, stia ca se află undeva prin acea padure. Găsi un templu nu foarte departe. Batranul statea si medita in lumina lunii.

— Te asteptam, Jungkook! i se adresă batranul.

— Te-am gasit! Ce e cu toate chestiile pe care mi le-ai spus?

— Crezi ca erau minciuni? Nu, nu! M-am saturat sa privesc asta. Mi-am dat seama ca tu nu ai nici cea mai vaga idee despre ce ti-am zis, dar am vazut ca ai observat ceva.

— E legat de acel pumnal?

— Sa zicem. Acel pumnal iti apartine, e al tău.

— Nu, e al iubitei lui Taehyung.

— Acum e al tău. Nu iti pot raspunde la toate intrebarile dar iti pot răspunde la una. Se va trezi când vei simţii ceva pentru cineva.

— Adica?

— De restul iti vei da singur seama. Esti un varcolac destul de puternic, tu nu mori asa repede. Dar cand se va trezi, cineva va fi rănit. Poti schimba soarta dacă vei fi conştient in acel moment de ceea ce se intampla.
Taehyung este un vampir extraordinar de puternic, nu arata asta dar este.

— Ce legatura are el cu mine?

— Poate e greu de crezut dar toate astea s-au întâmplat pentru a te aduce la el si la ce deţine.
Atat iti pot spune.

— Te-ai saturat sa privesti asta? Cum?

— Am si eu sursele mele, acum pleacă. Cineva e intrus aici.

Jungkook se departa de batran si plecă. Se gandea la fiecare cuvânt spus de batran dar pentru el era ceva fara sens.
Se opri cand, in fata lui, se afla Taehyung.

— De-asta ai vrut sa pleci?

「Game of Survival」ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum