Taehyung intra in casa cu o faţă destul de posomorâtă. Acesta se apropie de Soo având totusi un zambet fals pe faţă.
— Hei, unde e toată lumea?
— Lucas si Julian cred ca au iesit in oraş, Liv e sus aşteptând sa fac popcorn pentru un film.
— Suna bine! Un film de acţiune cu maşini!
— Hah, nu! Un film romantic.
Vampirul ii zambeste si urca sus.
— Vizionare plăcută.
Acesta intra in camera lui Jungkook. Baiatul doar statea si se uita la televizor.
— Ce mai e nou, Taehyung?
— Nou? Nimic nou, ţi-a zis cineva ceva?
— Um, nu. Doar ma uit la TV.
— Uite, trebuie sa vorbim. spune el rapid.
— Ok, spune.
— E destul de greu...vreau doar sa iti pastrezi calmul, ok?
— Ce s-a intamplat?
— Uite, dupa ce ai fost înjunghiat s-a intamplat ceva...a aparut Sara. Ea iti putea lua locul dar am preferat sa o las liberă. Dar pumnalul face acum parte din tine. Si cum tu esti legat de pumnal s-ar putea sa iasa ceva urat.
— Adica?
— Adica ai putea omorâ multa lume.
— Ce? De ce nu mi-ai zis? In cameră, te-ai referit la ce se va intampla cu mine nu la sarut, nu?
— Scuze ca nu ti-am spus.
— M-ai mintit. Ai zis ca a trecut tot raul, si mai rău, te-am sarutat crezand ca asta vrei!
— Voiam! O faceam! Nu voiam sa te îngrijorez.
— Sa ma ingrijorezi? Nu, sa şti că nu ai facut-o, Taehyung! spune el pe un ton sarcastic.
— Vreau sa rezolv asta, si stiu cum! Am nevoie de sângele tău.
— Al meu? De ce?
— Nu ma pricep eu, dar stiu pe cineva care poate!
— Ce poate?
— Sa scoată acele legaturi.
— Cum face asta? Eu tot nu inteleg! Cine dracu e ăla si ce poate sa imi faca?
Taehyung se apropie de Jungkook si isi aseza palmele pe obrajii calzi ai baiatului.
— Calmeaza-te, totul va fi bine. Sunt aici!
Acum, am nevoie de sangele tău!Jungkook isi ridica mana si luă lama ce o avea Taehyung in mână. Acesta ii mai întinde si un mic recipient in care sa pună sangele. Baiatul trasa repede o linie pe mana si lasa sangele sa curgă.
— Nu prea mult, nu trebuie mult! ii spuse vampirul.
Acesta se opri si ii intinse recipientul.
— Atat?
— Nu mi-a zis prea multe...trebuie sa plec acum, ma voi intoarce daca mai am nevoie de ceva.
— In regulă. spune Jungkook indiferent.
— Te rog, nu te supara pe mine pentru ca nu ti-am zis! Imi pare sincer rău.
— In fine...altceva?
Taehyung se încrunta si il trase pe Jungkook într-un sarut. Cei doi se îndepărta uşor.
— Crede-ma...chiar nu voiam sa se întâmple asta!
CITEȘTI
「Game of Survival」ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
Ciencia FicciónJeon Jungkook este un varcolac ce se lupta cu felul in care era tratat de oamenii ce il luase de lângă părinţii lui la varsta de un an. Kim Taehyung este un vampir lipsit de griji ce face mereu ce isi doreste. Ce se va întâmpla cand Jungkook il va...