Nie spałam dobrze. Obudziłam się przez koszmar, w którym jednorożce zostały zabite przez Titanica. Jakbym mu powiedziała, zabiłby mnie, przecież on kocha jednorożce.
W tym momencie moje rozmyślania przerwał dźwięk SMS-a.Kurwaaa, nie wiem kto to, ale zabiję. A co jeśli to oni? Fuck. Często zmieniają numery, ughh nie ważne.
Raz się żyje.~ mówię sobie po czym wpisuję hasło do mojego iPhone'a* - 1308**.Nieznany: dużo myślałem nad naszym związkiem, doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu, przyszłości ani miłości. Tak Jessica, to nie ma sensu. Przepraszam, z początku naszego związku naprawdę cię kochałem.
Czej, co? Ahahahahah, a ja myślałam, że to oni XDDDD {ja i Poppy myślimy "xdd" serioo xd - aut}. Boże jaka ja jestem głupia *facepalm*, zresztą co oni mogliby zrobić mi przez telefon?
- ahahahaha - śmieję się do siebie.
Mi naprawdę przyda się leczenie psychiczne, tak jak mówią w komentarzach pod moimi filmikami. Dobra odpiszę temu komuś, niech się facet nie stresuje hahah.
Ja : Facet, ja nie wiem, czy ty coś ćpałeś, nie wiem czy jesteś jakimś moim znajomym, robiącym sobie żarty, no nic nie wiem szczerze mówiąc xD, alee to chyba pomyłka. Raczej NAPEWNO pomyłka. Nie nazywam się Jessica. Zresztą, to nie ważne. Odpisałam żebyś się nie stresował 😂😂 ale tak zrywać 14 lutego ? ;// biedna się załamie. Dobra, mniejsza o to idę spać papaaa
Położyłam się, chowając telefon pod poduszkę. Jednak nie mogłam zasnąć przez wibracje spod poduszki.
Nieznany : o fuck, masz rację. Nie obchodzi mnie czy się załamie xD tak wcześnie chodzisz spać?
Wcześnie!? Jest 5.34 rano!
Ja : gdzie aktualnie się znajdujesz?
Nieznany : no w Londynie a co?
To dużo wyjaśnia - pomyślałam.
Ja : Ja aktualnie przebywam w hotelu w Tokio. Tu jest 5.36 {załóżmy, że minęły te 2 minutki - aut}. Normalnie tez mieszkam w Londynie, tam jest 20.37 {pisanie sms zajęło jej minutę xd - aut} prawda?
Nieznany : zgadza się, sorry jeśli Cię obudziłem
Ja : nie no, wstałam jakieś 5 minut wcześniej przez koszmar 😣😂 ja idę, dobranoc Nieznajomy 😇
Nieznany : dobranoc pseudo Jessico 😂😇
Nie odpisałam już na tę wiadomość, a odłożyłam telefon na szafkę nocną. Tym razem nikt nie przerwał mi w układaniu się na łóżku. Po chwili ponownie oddałam się w objęcia Morfeusza.
========================
Mamy pierwszy rozdział ludy! Nie wiem czy ktokolwiek to przeczyta, ale tak czy inaczej piszę to dla siebie samej.* - mam problem z odmianą, niektórych niekoniecznie polskich wyrazów
** - jedna z najważniejszych daat 💞 (taka tylko ciekawostka heh)
See you,
xx
CZYTASZ
I Need Ya || nh🍀
FanfictionTą cudną okładkę wykonała @perfxhoran zapraszam do niej, ma najlepsze okładki! Jeden SMS. Jedna wiadomość, wniosła do ich życia ogrom zmian. Ona - ma wiele imion. Mawiają na nią Poppy. That Poppy. Zwykła nastolatka? Nie zupełnie... On - dorosły pi...