{3} Spotkamy się?

45 3 5
                                    

No więc, wylądowałam o (TAK WIEM TUTAJ BĘDZIE PEŁNO NIEZGODNOŚCI CO DO STREFY CZASOWEJ ORAZ OGÓLNEJ GODZINY, ZA CO PRZEPRASZAM NAJMOCNIEJ ~ aut) 02.55 na czas w Tokio. Ajj dużo czasu zajmie mi przyzwyczajenie się do zmiany strefy czasowej.
Wydaje mi się, że powinna tu być... 18.57 (przeliczanie jej zajęło XD - aut). Gubię się w tym... Z lotniska miała odebrać mnie Melanie, moja przyjaciółka. Wypatrywałam więc jakiejś kartki z moim nazwiskiem, pseudonimem. Nie było żadnej takiej, ale w tym momencie dostałam SMSa

Od : Mela❤
Kochanie, nie trzep tym łbem na prawo i lewo jak opętana, stoję pod Starbucksem, przynajmniej nie wyjdę na głupią laskę skaczącą z jakąś kartką. Zresztą, pełno tam ludzi. Do zaraz, xx.

Czasami mnie denerwuje. Ponoć to normalne w przyjaźniach. Nie wiem. Postanowiłam nie zwlekać i udać się pod Starbucksa. Droga tam zajęła mi ok. 3 minut, ale ja szłam wolniej niż ślimak, więc...

Kiedy dotarłam na miejsce przywitała mnie piękna szpara Melanie i Melanie.

- Kochanie moje! Nawet nie wiesz jak tęskniłam! - egh.
- Ja też tęskniłam, co tam?
- Bez zmian, Sinclair truje dupę. A u ciebie?
- Nie miało co się zmienić, chodźmy już do środka. - weszłyśmy do pomieszczenia.
W środku oczywiście chciałam zamówić kanapkę, ale przypomniałam sobie jaka jestem gruba. Kobieta najpierw zapytała Mel, a potem mnie.
- Co podać?
- Poproszę zwyczajną latte.
- Imię?
- Em, Rose.

Martinez natomiast zamówiła Frappuccino.

°°°°°°°°°°°°time skip, bo mogę°°°°°°°°°°°°

Postanowiłam napisać do Nialla. Wyciągnęłam telefon, po czym kliknęłam w ikonę wiadomości.

Do : Nieznany
Siemka, jak się masz?

Po wysłaniu tej wiadomości stwierdziłam, że dobrze by było zmienić nazwę kontaktu.

Czy chcesz zmienić nazwę kontaktu na "Niall😘"?

Tak                                                              Nie
^
Dwie minuty pózniej dostałam odpowiedź

Od : Niall😘
Hej, całkiem dobrze, jesteś już w Londynie, mała?

Do : Niall😘
Tak
Do : Niall😘
I mi się będzie nudzić przez najbliższy miesiąc :)))))

Od : Niall😘
Czemu?

Do : Niall😘
Przyjaciółka leci do Syndey na miesiąc:)

Od : Niall😘
Ojej
Od : Niall😘
Chcesz się spotkać? Jeszcze dzisiaj albo jutro, obojętnie

Do : Niall😘
Normalnie bym powiedziała, że tak, ale to za wcześnie, znamy się jakieś dwa dni. Przepraszam, zrozum to proszę.

Od : Niall😘
Okey, masz rację. Rozumiem. Dasz radę chociaż porozmawiać?

Do : Niall😘
Dobrze, za dwie godziny?

Od : Niall😘
Idealnie💋

Po naszej krótkiej konwersacji szybko udałam się do łazienki, napełniłam wannę wodą, dolałam ulubionych olejków po czym po rozebraniu się zanurzyłam ciało w wodzie. Po kąpieli (25 minut) postanowiłam ogolić całe swoje ciało, więc tak też uczyniłam. Spojrzałam na zegarek i wywnioskowałam, że została mi jeszcze godzina z kilkoma minutkami. Z szafy wyciągnęłam piżamę - koszulkę i majtki. Po ubraniu się miałam rozkminę, czy się malować, ale mieliśmy tylko rozmawiać prawda? Właściwie to zrobiłam wszystko co trzeba w razie gdyby doszło do FaceTime'a. Nie maluję się, trudno. Siegnęłam po telefon aby sprawdzić godzinę. Zostało 20 minut. Stwierdziłam, że warto było by podłączyć komórkę, więc sięgnęłam po ładowarkę, włożyłam ją do gniazdka i podłączyłam urządzenie.  Jeju nie mogę się doczekać,  aż usłyszę jego głos.

I Need Ya || nh🍀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz