{4} Sprawiasz, że wariuję

28 2 0
                                    

- Mówiłem.
- Hm? - jeju jestem jakimś nie ogarkiem.
- Mówiłem, że jesteś ładna. A właściwie śliczna. I chuda. I urocza. I masz taki cute głos. No cholera, sprawiasz, że wariuję. - prawdopodobnie umieram, whatever. Mam tylko nadzieję, że nie słyszy jak głośno oddycham i jak szybko bije mi serce. Być może ty też doprowadzasz mnie na skraj jakiegoś... NIE WIEM CZEGO, Niall. Mam nadzieję, że nie powiedziałam tego na głos:)

- My God, umieram.
- MAM DZWONIĆ PO KARETKĘ? PODAJ ADRES, JESTEŚ NA COŚ CHORA? PRZYJMUJESZ JAKIEŚ LEKI? KIEDY TO SIĘ ZACZĘŁO, CO DZIŚ JADŁAŚ? CHOLERA NIE ZOSTAWIAJ MNIE TU! - w tym momencie chciałam wyjebać przez okno.

- Jezu, Ty jesteś okropny.
- CZEMU!?
- Prawdopodobnie jesteś mega wkurwiahahahający[1] i zbyt eghm...
- Jaki?
- Kurwa, zajebisty.
- To urocze, kiedy się rumienisz.
- Za dużo fanfików, Niall.
- Skąd wiesz?
- BO ROZMAWIAMY PRZEZ TELEFON I NIE WIDZISZ CO ROBIĘ? - szczerze to miałam nadzieję, że nie zadzwoni na FaceTime, bo zdecydowanie zmieniłam się w buraka pomimo takiej warstwy makijażu na twarzy.

- Chuj z tym, i tak wiem, że jesteś czerwona.
- Ej, Nejllll
- Czego chcesz kobieto?
- Pokaż mi się. - powiedziałam smutno - słodkim tonem.
- Horan jest szekszi i zajebisty? - CO TO MA KURWA DO RZECZY XDDD
- Jest, mówiłam wczoraj, co to ma do rzeczy?
- Dzwonię na kamerkę - powiedział, po czym na ekranie pojawił się komunikat o próbie nawiązania rozmowy na video. Zgodziłam się i ujrzałam twarz Nialla. Horana.

- Kurwaaa, rozmawiam z idolem. Potajemnym mężem. - POWIEDZIAŁAM TO NA GŁOS, SZLAG.
- Wow, Ty tak na serio? - nie na żarty kurwa.
- Ej Horan, crushu, czemu zerwałeś z Jess? W sensie jak dla mnie to lepiej, pewnie leciała na sławę i na pieniądze, albo ja po prostu zazdroszczę jej, że to nie ja byłam na jej miejscu, bo w koń...
- Csiii... zamknij się... rozumiem... - zdenerwował mnie jego ton głosu, szczerze mówiąc. Aha, dodatkowo mi przerwał. - uspokój się, Różo[2]. Wiem, że jestem zajebisty i tak dalej, ale bez przesady. Co do sławy i pieniędzy to być może na to leciała, nie wiem. Ochh, schlebiasz mi, co do tego, że jej zazdrościsz. - udał zawstydzenie i zaśmiał się do telefonu. - Rose, powiesz mi coś więcej o sobie? Ty wiesz o mnie raczej wszystko...
- Heh - zaśmiałam się nerwowo - jestem zwykłym szarym człowiekiem - uśmiechnęłam się do Nialla.
- Wątpię, biorąc pod uwagę to, że nie chciałaś się przyznać kim jesteś.
- Powiem Ci, rozłączę się, Ty wpiszesz w Google i YouTube to co Ci powiem, a potem zapomnimy o naszej krótkiej znajomości.
- Nie, nie, nie. Nie zapomnimy. Czego się boisz?
- Kto by chciał się zadawać z psychopatką?
- Oj, przestań. Jesteś świetną laską. Nie pokoi mnie to, że skoro mam wpisywać to w internecie to jesteś znana? - zmarszczył brwi.
- Mhm, tak jakby. Nieważne. - wzięłam wdech. - Poppy. That Poppy. - powiedziałam szybko i się rozłączyłam.
Było mi tak bardzo przykro. Kiedy się dowie kim jestem... znienawidzi mnie.

Niall POV's

To było dziwne. BARDZO dziwne. Jest zajebistą laską i nie rozumiem o co jej chodzi. Nieważne. Zrobiłem jak poleciła - wpisałem That Poppy w wyszukiwarkę na YouTube. Zobaczyłem masę filmów. Będzie co oglądać.

▪▪▪▪▪▪▪ time skip ▪▪▪▪▪▪▪

Obejrzałem chyba z 50 filmików i stwierdzam, że te filmiki nie są bezcelowe. Napiszę do niej, co mi szkodzi.

Do : Rose 🌹
E, Rose. Nie przejmuj się[3].

Od : Rose 🌹
Mhm, łatwo mówić.
Od : Rose 🌹
Ciebie kochają, a mnie cały świat nienawidzi.

Do : Rose 🌹
Mała, przesadzasz.
Do : Rose 🌹
Ja widzę sens w tych filmach[4]. Jeszcze nie wiem jaki, ale to nie jest bezcelowe. Nic nie jest bezcelowe. Wszystko ma jakiś sens.

Od : Rose 🌹
Jak chcesz to ogarnąć to @titanics.help@com[5]

Do : Rose 🌹
?

Od : Rose 🌹
Mój menager, on to wszystko wymyślił. Ja tylko chciałam się zabawić i potrzebowałam pieniędzy. Pewnego razu na YouTube zauważyłam Martinez. Napisałam do Sinclaira[6] z zapytaniem czy mógłby zrobić ze mną to co z Melanie, z takich i takich powodów. Zgodził się. Po jakimś czasie zaczęło mi się to podobać, ale HEJ, nic nie jest idealne. Wtedy pojawiła się masa tych wszystkich hejtów na mnie. Tu chodzi o illuminatów, ok? Kiedyś byłam zafascynowana nimi i robiłam wszystko żeby do nich dołączyć (stąd te filmiki), jednak kiedy mnie przyjęli... nie zrozumiesz :(

Jeśli mi nie powiesz, to owszem.

♡♡♡♡♡♡♡
CDN XDD
Nie mam internetu 🔫 :( guys, tu będzie większość zmyslona przez moją główkę, nie bierzcie do siebie tegoxd
Łapcie tłumaczonka :
[1] wkurwiahahahający - kiedyś coś do kogoś mówiłam ze jest wkurwiajacy i się zaczęłam śmiać ok?
[2] Różo - Rose=róża
[3] nie przejmuj się - chodziło o negatywne opinie na jej temat
[4] sens w tych filmach - coś widział w nich, jakieś drugie dno kryjące się pod "głupimi bezsensownymi filmikami"
[5] titanics.help@com - to spontan, nie pamiętam maila prawdziwego titanics.help= Titanic Sinclair Pomoc @com = idk jaki ma "odpowiednik(?)" Mail zagraniczny
[6] napisałam do Sinclaira - to tutaj chodzi mi o czasy, w których Mel wstawiała te filmiki, wiadomo, że w opisie był podany mail i to właśnie chciałam przekazać.

M, xx

PS. Cdn = część dalsza nastąpi



I Need Ya || nh🍀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz