6#Tivoli

46 5 0
                                    

"Kan den her dag bare blive bedre vi skal på date og vi er i den samme klasse sagde Amelia"
" kom nu vi skal møde drengene".
"Hey er i klar til at gå spurgte Lucas " ja, vent har i fåret jeres skemaer spurgte Amelia" ja se"
Omg vi skal alle være i den samme klasse" fedt men kom nu hvor skal tage hen sagde Via"
"Altså den er kun 9.05, så der er stadigvæk lidt tid inden frokost så hvad skal vi lave svarede jeg".
"Jeg har en ide lad os tage til Tivoli" sagde Via "ligger det ikke lidt langt væk svarede Lucas"
Jo men vi kan godt nå det og vi skal alligevel ikke have timer idag" okay kom så lad os tage afsted"
******
Vi sad nu alle i toget, der var ikke så meget at lave så vi talte bare hele vejen.
Jeg fik lært nye ting om drengene så som at de elsker sport iser basket og fodbold, og at Lucas elsker computer spil og Alex som han sagde at vi skulle kalde ham elsker at lave mad.
Og Theo han elsker at tage billeder, jeg opdage at vi alle sammen har mange ting til fælles.
Amelia begyndte at fortælle en mærkelig historie om en oplevelse hun havde da hun var på ferie i Italien. "Så den her mand kom op til mig med en frø og sagde you need to kiss the frog", wtf" ja ik' han var bare sygt mærkelig og bla bla".
Mere hørte jeg ikke fordi jeg sonede ud.

"Det her bliver så fedt" sagde Via, "hvad skal vi prøve først"
"Hvad med dæmonen" NEJ" råbte mig Amelia og Via. "Kom nu er i bange eller hvad" sagde Alex "nej" sagde jeg "så bevis det" sagde Theo "okay kom så".
Vi stod nu i kø til at prøve dæmonen, "næste" råbte en mand nu var det vores tur, drenge tog pladserne bag ved os fordi vi ikke ville side bagerst.
Okay så det nu tænkte jeg.
*********
"Omg det var for vildt" sagde Via "ja men hvad nu" nu skal vi vinde en bamse til jer sagde Theo".
Idag havde været mega sjovt iser da drengene skulle vinde bamser til os, de var så dårlige at til sidst endte det med at mig, Via og Amelia var nød til at vinde en bamse til dem.
Klokken var nu 14.20 vi havde helt glemt at spise frokost, så drengene sagde at de gerne ville gøre det godt igen for ikke at vinde en bamse og for at vi ikke nået at spise frokost så de inviteret og ud på en frokost date imorgen, vi sagde selfølgelig ja og nu sider vi på mit værelse og prøver at finde ud at hvad vi skal have på imorgen.
————————————————————————————————————————————
Håber i kunne lide kapitlet :))

~•High school drama•~Where stories live. Discover now