3#mean girls

76 6 0
                                    

"Er det ikke kjole tyven" mig det var dig der tog den kjole jeg skulle have og nu har du ødelagt min top" og hvad så den var alligevel grim ligesom dig"
Hvem er du overhovedet" jeg er Sara og det her er mine to Bedste veninder Lola og Laure" jeg kiggede på dem fra top til tå, de er faktisk ret pæne men de har en grim personlighed viklet gør dem grimme.
Okay vi gider ikke at starte noget så bare gå sagde Via "og hvem er du lige" en pige" ja det kan jeg godt se idiot jeg mente hvad er dit navn" hey hvem kalder du en idiot sagde Amelia" i det mindste går vi ikke rundt og er Mean Girls wannabe ligesom jer"
"Uhhm hallo ved du hvem jeg er" nej og jeg er også ret lige glad gå nu med dig inden det ender slemt"
Hun kiggede lidt på os med et underligt ansigts udtryk "det her er ikke forbi bare vent og se" også gik hun , "kom lad os tage hjem".
Vi tog allesammen hjem min bror afleverede Amelia og Via "når hvordan var festen" fin nok ind til den her pige spildte sin drink ud over mig" det lyder sjovt" ja meget" da vi var noget hjem gik jeg ind på mit værelse og gjorde mig klar til at gå i seng. Jeg var næsten faldet i søvn men så pludselig fik jeg en besked
~håber du havde det sjovt til din lille feste med din dumme venner nyd dit venskab for det kommer ikke til at holde meget længere~
Jeg troede bare at det var en a pigerne der prøvede at pranke mig så jeg slukkede bare min telefon og lagde mig til at sove.
————————————————————————————————————————————
😱 hvem tror i det var der skrev til Daniella
Tak for i læste med

~•High school drama•~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora