5#popular guys

64 5 0
                                    

Her er vi så 1g det her skal nok blive et godt år, jeg har mine to bedste veninder siden 4 klasse min kæreste...vent lige lidt jeg har ikke en kæreste hvor dum kan man lige være at tro at man har en kæreste omg jeg har virkelig brug for lidt spænding i midt liv.
Gad vide om jeg overhovedet kommer til at få en kæreste i år, hvad hvis Via og Amelia for en og jeg ikke gøre jeg kommer til at være det tredje hjul vær gang vi er sammen.
Hvad nu hvis " Dani Dani DANIELLA" råber Amelia " ja "
Du dagdrømmede igen" ups undskyld hvad sagde du" jeg sagde at der er nogen drenge der stiger på os" drenge hvor hele for den sødeste råber Via"
"Shit jeg tror de komme opføre jer normalt".

"Hej jeg er Lucas og det her er mine venner Theo og Alexander"
Hej mumlede vi alle 3. Jeg sagde ikke noget jeg havde for travlt med at kigge på Theo og det ser ud til at pigerne var igang med det samme Via på Alexander og Amelia på Lucas.
"Uhhm jeg er Amelia og det her er mine to bedste veninder uhmmm uhmmm" mig og Vi kiggede på hende havde hun virkelig glemt vores navne fordi hun havde øjenkontakt med en dreng, jeg må indrømme de er alle tre ret pæne.
"
Jeg er Via og det her er Daniella" det ved vi,vi kunne høre Amelia råbe hendes navn lige før" vi kiggede allesammen på Amelia der var blevet helt rød i kinderne.
"Vi ville bare høre om i ville spise frokost sammen med os, vi ved godt at vi lige har mødt hinanden men vi vil gerne lære jer at kende"
Ja hvorfor ikke mød os ved indgangen efter vi har hentet vores skema også kan vi hænge ud og spise frokost sagde Via" okay ses".

"Waow" vi har kun været her i 5 min. Og vi skal allerede på date sagde jeg.
"Woaw hvem har sagt at det var en date vi skal bare hænge ud og spise, okay nu hvor i siger det lyder det faktisk som en date.
Kom så lad os få vores skemaer.
****************************************************************************
Tak for i læste med :)))

~•High school drama•~Onde histórias criam vida. Descubra agora