10#cheerleader

35 4 0
                                    

Idag skulle mig, Via og Amelia til cheerleader-tryouts, jeg var meget spændt og lidt nervøs men mest spændt.
Jeg gik hen til Via og sammen gik vi over til Amelia. På vej til skole snakkede vi om drengene og om den date vi skulle på. "Jeg har en ide" sagde Amelia "hvad" spurgte mig o Via.
"Hvad med at vi **********"  "omg ja det er en god ide" sagde Via.
*****
Klokken var nu 14.00 og det var tid til cheerleader-tryouts drengene  sad på bænken og heppede på os. "Kom så Zenna, kom så Amelia, kom så Via".
"Okay piger stil jer på række" sagde træneren jeg stod ved siden af Sara hun gav mig et mærkeligt ansigtsudtryk.
3 timer efter var vi færdige og skulle hjem vi ville først få at vide om vi var med på holdet eller ej imorgen tidlig.
"Godt gået piger" sagde Lucas "tak" svarede vi "er i klar til at gå" spurgte Alex
"Ja men hvor skal vi hen"Spurgte Via "bare hjem til Theo" svarede Alex "okay men lad os lige tage hjem og gå i bad og skifte fordi vi er ret svedige" sagde Amelia.
Da mig og pigerne havde gjordt os klar igen tog vi over til Theo og så film drengene blev ved med at spørger om hvad vi skulle på daten men selvfølgelig sagde vi det ikke.
Klokken var nu 21.00 og det var tid til at vi skulle hjem.
Da jeg lå i min seng og var på Snapchat fik jeg en besked hvor der stod (dig og dine små venner skal holde jer væk fra Theo, Lucas og Alex ellers bliver det slemt.)
Jeg blev bange da jeg så den jeg troede jeg havde blokeret dem der skrev til mig.

Næste morgen var jeg mega træt jeg havde været oppe hele natten og tænkt på hvem der kunne havde skrevet de beskeder. "Er i klar til at se om i er på holdet" spurgte Alex
"Ja" svarede Via "har været oppe hele natten kunne ikke sove var alt for spændt" sagde Amelia" når men nu kan i se det listen er lige blevet sat op" sagde Lucas "omg jeg tør ikke" sagde vi alle tre så vi bad Lucas om at kigge for os, da han kom tilbage havde han et trist ansigtsudtryk "når er vi så på holdet eller hvad" spurgte jeg ivrigt "i er-
********
Omg tror i de kom på holdet og hvem tror der skriver de beskeder til Daniella

~•High school drama•~Where stories live. Discover now