"I er med på holdet" Aaaaa omg" råbte vi alle tre og krammede hinanden "tillykke med det piger" sagde Theo "tak svarede jeg "lad os tage ud og fejre det" "det kan vi ikke, vi er jo i skole" når ja, så lad os tage til stranden efter skole" okay" svarede vi alle.
Det var nu frokost, og vi var alle på vej over til kantinen da der var nogen der pludselig gik ind i mig. "Se dig lige for" det var Sara og hendes veninder "det var dig der gik ind i mig" svarede jeg "what ever" sagde hun.
"Hej Lucas" sagde Lola på en meget opmærksomhedskrævende måde "øhm Hey"
"Okay vi er nød til er gå, så flyt jer lige" sagde Amelia jeg tror nok hun blev jeg jaloux fordi hun kunne jo godt lide ham.
Sara og hendes venner gik men de gav drengene deres nummer på et papir og vinkede til dem, men drengene smed bare deres nummer ud i skraldespanden.
*********
Efter vi havde spist skulle vi have vores uniformer, drengene havde allerede fået deres
"Jeg glæder mig " Sagde Via " samme her" sagde jeg. Vi gik over i omklædningsrummet hvor træner Ally stod med uniformerne, vi tog en og klædte om.
"Omg de er så flotte" sagde Amelia "ja ik og jeg elsker farven" sagde Via.
Vi tog nogen billeder og postede dem på Snapchat og Instagram.
Klokken ringede og det var tid til biologi det havde jeg kun sammen med pigerne, det var lidt nederen at vi ikke havde det sammen med drengene, men jeg tror nok at vi ville blive lidt træt af hinanden hvis vi var sammen hele tiden.
Det var vildt kedeligt alle var bare på deres mobiler, jeg var lige ved at tage min da der pludselig kom en en stor sten flyvende gennem vinduet som var lige ved at ramme mig.
Der var en seddel på stenen læren tog den og læste den højt. Amelia, Via og Daniella forlad cheerleader-holdet eller i vil fortryde det.
Alle kiggede på mig, Via og Amelia. "Okay hvem gjorde det her" spurgte læren men ingen sagde noget alle kiggede bare på os.
Timen sluttede og vi gik hen til drenge og fortalte dem om hvad der var sket, "hvem tror i der gjorde det" spurgte Lucas "det ved vi ikke" "måske er det de same personer som bliver ved med at skrive til dig Daniella" sagde Via "ja måske" sagde jeg.
"Skal vi stadigvæk tage på stranden" spurgte Alex "ja jeg tror vi har brug for at slappe lidt af" sagde Amelia.
Mig og pigerne tog hjem for at gøre os klar og det sammen gjorde drengene men jeg kunne ikke stoppe med at tænke på hvad der skete idag.
********
Undskyld det tager mig så lang tid at skrive kapitler skal nok prøve at være hurtigere. Og undskyld hvis der er stave fejl
VOUS LISEZ
~•High school drama•~
Roman pour AdolescentsDaniella, Via og Amelia er bedste veninder det har de været siden 4 klasse og nu skal de starte på gymnasiet følg med dem på deres rejse fyldt med drama, eventyr, kærlighed og Mean girls. ---------------------