#15gray sky

21 2 0
                                    

Idag er en dårlig dag der er grå skyer på himlen så jeg ved bare at det kommer til at regne og jeg kan bare mærke at der kommer til at ske noget dårligt håber bare ikke at der sker noget alt for slemt.
"Uhhh jeg hader regn" sagde Amelia "ja ik hvorfor skal det også lige regne" sagde jeg "umm fordi uden regn ville vi ikke kunne overleve" sagde Via "ik spil klog" jeg spiller ikke kloge jer er kloge" vi kiggede alle på hindanden i 3 sekunder også grinede vi bare.
Klokken ringede og vi skulle alle til time, ingen af os havde timer sammen så vi gik vær for sig.
Det var nu tid til frokost, jeg var på vej over til kantinen da jeg pludselig fik en besked.
Jeg kiggede på beskeden det var en video, den var sent fra en anonym person jeg var lige ved at slette den men så tænkte jeg, jeg kan ligeså godt bare se den.
Da jeg så hvad der var på blev jeg sur, hvad fuck er det her man jeg kan ikke tro at hun ville sige eller gøre det her imod mig, jeg troede at vi var venner.

Jeg gik ind i kantinen og ledte efter hende da jeg fandt hende gik jeg straks hen til hende og råbte " hvad er der galt med dig" hvad mener du" jeg viste hende videoen.
"Jeg sværger at det ikke er som det ser ud, hvem har overhovedet sent dig videoen"
"Det er lige meget jeg kan ikke tro at du ville gøre sådan, aldrig tal til mig igen"

Lige efter jeg havde sagt det gik jeg ud jeg kunne høre en løbe efter mig, jeg troede at det var hende men da jeg vente mig om for sig gå, blev jeg overrasket da jeg så Theo.
"Hey er du okay" ja gider bare aldrig at tale til hende længere" "hvad er der sket".
Jeg forklarede ham det hele "Waow jeg kan ikke tro at hun høre sådan noget" nej vel"
"Kom skal vi gå på McDonald's og spise" "ja okay".
****************************************************************
Hejjj så Bogen slutter snart det næste kapitel bliver fra den mystiske persons synsvinkel
P.S sorry hvis i finder fejl

~•High school drama•~Where stories live. Discover now