#14Blue sky

24 2 0
                                    

Der er nu gået en måned siden daten og alting har bare været godt, lige ud over Layla og hendes venner der prøver at ødelægge alt for os og de ting hun gøre er bare helt sindsyge. Fx puttede hun Sara's lillebrors fugle edderkop i Via's idræts skab og hun helte slim ud over Amelia imens vi sad i kantinen og spiste det tog hende en uge at få alt slimen ud men hun har ikke gjord noget imod mig nu, jeg ved bare at det kommer jeg er ikke bang en smule nervøs måske men ikke bange.
Beskederne er stoppet vi fandt ud af at det var Layla og hendes venner så vi konfronteret dem alt de sagde var "slap af kan i ikke tåle en joke". Jeg havde seriøst lyst til at give hende en flad men gjorde det ikke.
Men ud over alt det er der ikke sket noget vi har allesammen været på date et par gange og nu dater vi og næsten hele skolen ved det, vi har haft piger fra 3G komme op til os og sige "omg i er så søde sammen".
Det var lidt underligt og akavet til at State med men nu er vi vant til det.
Drengene har spillet mange kampe som de har vundet de tabte nogen men vandt de fleste, mig og pigerne har været til mange forskellige cheerleader mesterskaber og har vundet dem alle. Alting er så perfekt ville ønske at alting kunne forblive sådan men jeg kan mærke at der snart sker noget dårligt.
*************************************
Ved godt at det er lang tid siden jeg skrev et kapitel og ved godt det her er kort men har bare ikke så meget inspiration jeg skal nok prøve at lave næste kapitel lidt bedre og længere. P.S undskyld for fejl

~•High school drama•~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang