"Omg jeg er så nervøs" sagde Via
"Samme her men på en god måde, jeg kan bare mærke at det her nok skal blive en special dag" svarede Amelia .
"Jeg skal lige på toilet" sagde Via
"Daniella hvad med dig" "Hvad mener du" er du ikke nervøs " jo lidt"
"Så jeg tilbage" sagde Via
ja det kan vi jo ligesom godt se" sagde Amelia.
Vi havde lige taget tøj på og ordnet vores hår og makeup, nu ventede vi bare på drengene. Klokken var 15:50 drengene sagde at de ville komme kl 16 så nu sad vi bare og ventede på at de skulle komme.
"Hvor er det egentlig vi skal hen"spurgte jeg "Alex sagde til mig at vi først skulle i biografen også ud og spise, men han sagde ikke hvor vi skulle spise" Sagde Via.
"Hvad for en film ska- var jeg i gang med at sige men blev afbrudt af min mor der råbte
"Daniella drengene er her.
*******
"Så hvad for en film skal vi se"spurgte jeg " Tomb Raider" "sejt jeg har altid gerne ville se den" sagde Amelia". "Filmen starter om 15 min så vi kan lige nå at købe snack og sodavand" sagde Alex.
Vi gik hen til damen der stod i biografens kiosk eller hvad man nu kaldte det " hej hvad kan jeg hjælpe jer med"
"Jeg vil gerne have nachos og en sodavand og en tror popcorn" sagde Alex
"Er du sikker på at du kan spise alt det der Alex" spurgte jeg
"Nej selvfølgelig ikke jeg skal jo dele med Via".
Da det var Theos tur til at bestilte gjorde han det samme Alex gjorde og det gjorde Lucas også selv omg vi sagde til dem at de ikke behøvede at delle med os men de sagde at de gerne ville så vi lod dem.
Mig, Amelia og Via bestilte alle sammen Fanta og en lille slik pose, nu var vi klar til at se filmen.
Alex sad yderst og ved siden af ham sad Via, ved siden af Via sad Amelia og ved siden af hende sad Lucas, og ved siden af Lucas sad jeg også til sidst Theo.
Vi var ved midten af filme da jeg pludselig kunne mærke en hånd røre ved min, da jeg kigge ned så jeg at det var Theos hånd.
Jeg kiggede på Amelia og Via og de holdte også i hånden med Alex og Lucas.
******
"Waow det var en god film" sagde Amelia da vi gik ud af salen jeg lagde mærke til at vi alle stadivæk holdte i hånden men jeg sagde ikke noget til det .
"Hvad skal vi nu" spurgte Via "nu skal vi ud og spise"svarede Theo".
Drenge gad ikke at sige hvor vi skulle spise, de sagde at vi bare måtte vente til vi var nået der hen.
Vi havde nu gået i et stykke tid og jeg kunne ikke genkende hvor vi var "luk øjne" sagde Theo "hvorfor" svarede Via "bare gør det" Svarede Alex "okay.
___________
Hvor tror i drenge har taget dem hen. Undskyld det tager mig så lang tid for at skrive kapitler.
YOU ARE READING
~•High school drama•~
Teen FictionDaniella, Via og Amelia er bedste veninder det har de været siden 4 klasse og nu skal de starte på gymnasiet følg med dem på deres rejse fyldt med drama, eventyr, kærlighed og Mean girls. ---------------------