Rozdział 18

263 11 0
                                    

Obudziłam się o 7:46 , zauwazylam że miejsce obok mnie jest puste. Postanowiłam wstać i zobaczyć gdzie poszedł Michał. Ubrałam swoje kapcie i zeszłam do kuchni. Gdy weszłam do kuchni na stole leżała kartka. Wzięłam ją do ręki i przeczytałam.

Kochanie pojechałem do sklepu na stole masz naleśniki kocham cię.

Spojrzałam na bok i tam leżał talerz z naleśnikami. Wzięłam widelec i zaczęłam jeść. Gdy tak sobie jadłam przyszedł do mnie SMS.  Wzięłam telefon, gdy zobaczyłam od kogo ten SMS był to zachciało mi się płakać .

(Nieznany numer)
Uduś się tymi naleśnikami.  :))

Czy ona mnie szpieguje?  Szypko podeszłam do okna i je zasłoniłam. Po paru sekundach znowu przyszedł do mnie SMS.

(Nieznany numer)
Nic ci to nie da szmato :))

Bardzo się bałam,  wybrałam szypko numer do Michała i zadzwoniłam.
Jeden sygnał....  Drugi i odebrał.

- No Hej kochanie i jak tam?

- Michał proszę wracaj szybko... -powiedziałam ze strachem w głosie.

- A co się stało? - zapytał zmartwiony.

- Sandra ona... Ona..  Mnie szpieguje ona jest gdzieś koło domu napisała do mnie że mnie widzi...  - zaczęłam płakać.

- Spokojnie za chwilę będę.

- Dobrze.

Rozłączyłam się i usiadłam na kanapie. Co ja jej zrobiłam?  A no tak jestem dziewczyną Michała i ona chcę być z nim.

Po paru minutach Michał już przyjechał. Siedziałam właśnie przytulona z Michałem gdy nagle ktoś zadzwonił do drzwi.  Wystraszyłam się.

- Michał a jak to ona? - zapytałam już prawie płacząc.

- Spokojnie ja to sprawdzę. - Michał wstał i poszedł do drzwi.

Michał otworzył drzwi ale w nich nikogo nie było było tylko list.  Michał podniósł list i zamknął drzwi.

- To tylko rachunek. - gdy to usłyszałam od razu się uspokoiłam.

Michał odłożył list i podszedł do mnie i zaczął mnie całować.

- Wiesz jak cię kocham?  - mówił między pocałunkami.

- Tak wiem.

Michał złączył nasze usta. Całował delikatnie i namiętnie. Pocałunkami szedł na szyje. Odchyliłam delikatnie głowę do tyłu żeby miał lepszy dostęp. Michał zrobił mi malinke ba szyji. Wstałam i usiadłam okrakiem na Michale zaczęłam go całować.  Ściągnęłam z niego koszulkę a on ze mnie , zjechałam ręką pod jego spodnie i poczułam jego męskość.  Michał szkół mnie na ręce i poszedł do mojego pokoju. Rzucił mnie na łóżko. Michał ściągnął ze mnie spodnie i stanik zostałam tylko w samych majtkach Michał też ściągnął spodnie i został w samych bokserkach. Zaczął mnie całować na brzuchu schodząc coraz niżej aż dotarł do majtek. Zaczął powioli ściągać z ze mnie ostatnią część garderoby.  Z siebie tez ściągnął bokserki.  (I potem wiecie co się działo XD)

______________________________________

Przepraszam że taki króciutki ale nie mam weny 😞❤ jutro jak mi się uda dodam dłuższy ❤

Zawsze przy tobie (M.R) (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz