2 tygodnie później
Siedziałem sobie w salonie aż po chwili usłyszałem trzask drzwi na górze. Wystraszyłem się że coś się stało. Wstałem i poszedłem na górę. Wszedłem do pokoju Asi ale jej nie było.
- Asia? - zawołałem.
- W łazience.
Wszedłem do łazienki a tam moja księżniczka wymiotowała. Podszedłem do niej i przytrzymałem jej włosy.
- Wszystko dobrze?
- Tak sobie. - odpowiedziała i po chwili stała już przy umywalce i myła buzię.
- Może pojedziemy do lekarza?
- Nie, to tylko zatrucie.
Pov Asia
Nie wiem czemu wymiotowałam może się zatrułam albo coś. Zeszłam na dół coś zjeść. Wyjęłam jajka i kiełbasę. Gdy tylko powąchałam kiełbasę od razu pobiegłam do toalety.
- Jadę do Kuby! - usłyszałam z dołu.
Okej więc zostałam sama. Ale ja nic wczoraj takiego nie jadłam więc czemu wymiotuje nawet jak powącham kiełb... O kurwa przecież ja mogę być w ciąży! Wstałam i szybko wzięłam telefon i napisałam do Wiktori.
(Ja)
Hej Wiki przyjedź do mnie ale weź jeszczę zajdź do apteki po test ciążowy .(Moja lofff 💗)
Ok ale po co ci test , jesteś w ciąży?!(Ja)
Chyba tak.(Moja loff 💗)
Omg! Zara będę!Usiadłam na kanapie i czekałam na Wiki.
(Parę minut później)
- Masz. - powiedziała i dała mi test ciążowy.
- Dzięki, Wiki ja się boję to zrobić.
- Spokojnie będę z tobą. - powiedziała i mnie przytuliła.
Wzięłam głęboki wdech i poszłam do łazienki.
Czekamy już 10 min i jeszczę nic.
- To jest chyba zepsute - powiedziałam.
- Spokojnie daj jeszczę czas.
Po 15 minutach już się coś pokazało. Wzięłam test do ręki a tam dwie kreski. Jestem w ciąży!
- I?
- Jestem w ciąży! - Wiki mnie od razu przytuliła.
- O boże gratulacje! Kiedy powiesz to Michałowi?
- Chyba dziś ,Czekaj zadzwonie do niego. - Wyjęłam telefon i zadzwoniłam do Michała.
- No halo.
- Michał przyjedź do domu.
- Czemu, coś się stało?
- Po prostu przyjedź. - powiedziałam i się rozłączyłam.
Po paru minutach Michał wpadł jak torpeda do domu.
- Co się stało? - zapytał zmartwiony.
Podeszłam do niego i dałam mu test. - Co to? - Uśmiechnęłam się.- Test ciążowy, będziesz tatą Michał.
- Naprawdę? - pytał nie dowierzając.
- Tak naprawdę - Michał przytulił mnie bardzo mocno.
- O boże nawet nie wiesz jak się cieszę!
- Oj uwierz wiem bo widać - Uśmiechnęłam się.
Usłyszalam mój telefon wzięłam go do ręki. Dostałam wiadomość. Od sandry...
(Sandra)
Dziecko będzie tak samo głupie jak matka.- Kto to?
- Sandra. - powiedziałam smutno.
- A co napisała? - zapytał a ja mu dałam telefon. - Spokojnie będzie dobrze. - powiedział i mnie przytulił.
______________________________________
Tak wiem znowu krótki rozdział bardzo przepraszam!
Do następnego! 💗
CZYTASZ
Zawsze przy tobie (M.R) (ZAKOŃCZONE)
Hayran Kurgu- Idź do swojej nowej dziewczyny! - krzyknęła i uderzyła mnie w policzek. - Co? Jakiej dziewczyny? -Asia wyjęła telefon i pokazała mi zdjęcie, byłem tam ja i Sandra jak mnie pocałowała - Asia to nie jest moja dziewczyna! Ja tylko ciebie kocham! - p...