Eleonora Zugun (poveste adevarata)

105 8 0
                                    

Eleonora s-a nascut in comuna bucovineana Talpa in 1913 si a inceput sa atraga atentia asupra ei dupa ce a implinit 12 ani. Satenii au observat ingroziti ca in jurul fetei pluteau obiecte ce apareau si dispareau, cuie ce se infigeau in pereti, scoase de o forta nevazuta, in timp ce Eleonora era cuprinsa de crize violente si se plangea ca "Dracul" o bate, pe corp aparandu-i urme de muscaturi profunde. Fenomenul paranormal cunoscut sub numele de Poltergeist a fost remarcat la Eleonora de un inginer german, Fritz Grunewald, aflat in trecere prin Romania. 

Acesta a luat-o pe Eleonora si a dus-o la Viena la o prietena de-a sa, contesa Wassilko-Serecki, pasionata de fenomenele paranormale. Dupa ce a vazut ce se intampla in jurul Eleonorei, contesa l-a chemat la Viena pe englezul Harry Price, unul dintre cei mai importanti cercetatori ai vremii in domeniul paranormalului.

Eleonora a revenit la Viena, unde a inceput sa aiba primele menstruatii, moment in care fenomenele paranormale au incetat. Cazul Eleonorei Zugun este printre cele mai relevante din categoria "poltergeist", datorita numarului urias de fenomene observate. Conform cercetatorilor, in perioada de manifestare a acelei misterioase forte s-au produs peste 3.000 de incidente inexplicabile, 844 dintre acestea fiind foarte bine documentate.

1001 Povesti de groaza.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum