Am gasit un aparat de fotografiat pe o banca din parc.Era un Nikon negru.Am decis sa il iau.Ce am gasit al meu sa fie.Am mers acasa, si am urcat in camera mea pentru a vedea ce contine.
Prima poza era a unei femei dragute.Am fost destul de socata, deoarece imaginea părea că a fost luată fără știrea ei.Dar am decis sa trec la poza urmatoare.Era aceeasi fata, dar intinsa pe jos, masacrata oribil. Deabi iti puteai da seama ca este ea.Am reusit sa fac legatura cu poza precedenta din cauza hainelor.
Socata de ce am descoperit, dar din ce in ce mai curioasa, am dat la poza urmatoare.Era un copil de aproximativ opt ani care mergea pe strada.Mi-era frica sa trec la urmatoarea, dar am facut-o.Imi venise sa vomit.Era acelasi copil dar ca si femeia oribil masacrat.Nu voiam sa continui dar totusi am facut-o.
Pana la urma, m-am uitat la cele 35 de poze ramase in fuga, pentru ca am totusi limitele mele.Printre victime erau, barbati, femei, copii, batrani, albi, negrii..Era mereu o poza cu aceste persoane inaintea mortii lor.
Acest aparat continea numai sange, un adevarat carnaj.
Mai era o poza de vazut.
Inima mea mai ca incepuse sa nu mai bata. Era fratele meu cel mic! Mergea spre casa prietenului lui.Imi spusase ieri ca o sa doarma la el asta seara.
Atunci am remarcat ca numarul pozelor erau impare.Am inceput sa panichez, trebuia sa ii spun, imediat.
In acelasi moment l-am auzit pe fretele meu cel mare urcand scarile.Am pus aparatul pe pat, si a intrat. Cu vocea tremurand, imi spune :
- Ies, dar...hm..Nu ai vazut... cumva.. un aparat foto Nikon negru?Cred ca l-am uitat in parc, si stiu ca tu treci pe acolo.Chiar am nevoie urgenta de el.
CITEȘTI
1001 Povesti de groaza.
Terror"Repuneti oglinzile.Ne e dor sa va privim." 13 Martie 2018 : #4 Horror ❤️