Puteti vedea cele 5 video pe youtube.( Sad satan game - Obscure Horror Corner )
Internetul este un loc vast și misterios . Tu și cu mine umblam daor pe o parte din el.Unele lucruri sunt foarte bine ascunse, lucruri destul de obscure .
Un video spune că există un joc în cele mai adânci partii ale web-ului . S-ar putea numi " Sad Satan " , iar acesta este un joc de groază așa cum nu am mai văzut vreodată. Sad Satan nu poate fi nici cumpărat pe GameShop și nici descărcat prin intermediul platformelor online tradiționale. Ar putea fi descărcat numai folosind instrumente pentru accesarea web-ului ascuns , precum Tor.
Există o parte a internetului , pe care nu o putem accesa în mod normal - se numeste" Deep Web" . Recunosc că termenul utilizat nu este de bun augur , dar destul de exagerat . Deep Web nu este un fel de internet în care se întâmplă numai chestii ca - Hack , traficul de droguri etc. Adânc Web-ul este mai degrabă " un set mare de date ale căror cercetare și alte motoare normale nu au acces direct . " Este accesat prin baze de date , site-uri protejate cu parolă , site-uri și forumuri private, sau la conținuturi cu bani.
Există, de ceva timp , ca Jamie , proprietarul lanțului de Horror Corner Obscure pe YouTube , a anunțat că a intrat în deep web pentru a descărca un joc găzduit pe un site Onion misterios . Fișierul este numit Sad Satan , și a fost un joc de groază care ia stârnit curiozitatea . A fost la urma urmei unul dintre acele jocuri de groază obscure , care ar putea avea loc pe canalul lui YouTube ." Eu nu folosesc foarte des Deep web" este ceea ce mi-a spus Jamie săptămâna trecută . " Dar acum o luna sau două , unul dintre abonații mei mi- a trimis un link spunând că a găsit ceva înfricoșător și ca știa că ar putea să mă intereseze . "
" Mai întâi am testat dosarul pentru a vedea dacă acesta are vreun virus . Părea în regulă , așa că am început ", a adaugat Jamie . Acesta a descris ceea ce el a găsit impenetrabil . Înfricoșător , misterios , dar impenetrabil . Din fericire , Jamie a filmat descoperirea jocului .
Jocul incepe asa, intr-un culuar intunecat.
Jucatorul merge pe jos drept înainte , este dificil să se distingă ceea ce -l așteaptă în depărtare . Singurul lucru pe care îl puteți auzi este sunetul pașilor lui, unul după altul ,si niste zgomote amintind că există ceva in umbră . Plimbarea continua pentru un timp , dar jucătorul din video nu pare să facă nici un progres . Pare ca ar sta pe loc - dar nu, de fapt , player-ul pare să se apropie de lumina slabă .In acel moment se aud sunete ciudate , înăbușite . Pare ca ar fi un copil cu sufletul la gură . Acesta zgomote pot fi orice , totuși.
Jucatorul se întoarce, si merge un pic . Pentru a se intoarce dupa . Se pare că există o nouă ușă in lumin indepartata. Labirintul nu este static . Se schimbă . Continua spre usa, sunete ciudate se aud ca (,) cum ar fi in interiorul unui animal. Ajuns la use apare asta:
Ramane 2 sec pe ecran si dispare.Apoi revine acel culuar intunecat.Acum jucatorul pare a fi drgoat se misca super incet.Culuarul se schimba din nou , pe el putem observa sange jucatorul continua de mers.Pe ecran apare aceasta poza:
NSPCC este acronimul din Marea Britanie pentru a se referi la Asociatia Nationala pentru Prevenirea Cruzimii contra copiilor.Primul video terminandu-se cand jucatorul ajunge la sfarsitul culuarului. 1-ul video tine 10 min la fel ca celalalte.
In urmatorul video putem spune ca "incepe groaza". La inceput este la fel, un culuar intunecat care se schimba,dar la un moment dat putem vedea ca jucatorul nu este singur. Da peste o fetita, apropiindu-se de ea incepe sa urle (foarte terfiant).Dupa asta tot mai multi copii apar.
Și, se pare , de asemenea, că există glume în jurul locațiilor crimelor presupuse . Descrierea YouTube spune pur și simplu : " Urmați traseul . "
Deci ... cine vrea să urmeze traseul cu mine ?
CITEȘTI
1001 Povesti de groaza.
Terror"Repuneti oglinzile.Ne e dor sa va privim." 13 Martie 2018 : #4 Horror ❤️