Eylülün bitmek üzereydi. Bu süre boyunca İlayda hep Hazal ile takılmıştı.
Öğle teneffüsünde Ceren ile konuşurken yanımıza bir kız gelmişti.
Samimi bir kıza benziyordu. İlk defa o gün konuşmuştuk.
Cereni başka kızlar çağırdı ve gitti. İkimiz kaldık.
+Adın ne?
-Mira senin?
+İlayda
Baya bi konuştuk. Banklardan birine oturduk. Benimle ilk kez konuşmasına rağmen sevdiği çocuğun kim olduğunu söyledi.
Bizim sınıftaki Ali'yi seviyormuş. Duyunca çok şaşırdım. Onu 3 haftadır tanımama rağmen iyi bir oğlan olduğunu düşünmüyordum.
Mira, beni sınıftaki en yakın arkadaşıyla tanıştırdı.
Adı Aleynaymış.
O günden beri hep 3ümüz takıldık. Zaman geçtikçe kanka olduk. Beraber gezdik, eğlendik.
Sınıftakilerle daha yakın olmaya başladık. Sınıfta herkes birbirine şakasına küfretmeye, sinir etmeye başladı. Özelliklede Barış.
Barış çok farklı biriydi. Ben onla pek konuşmazdım genelde. Sevmiyordum çünkü. Beni hep sinir ederdi zaten. Gıcıklığına her şeyi yapardı. Bacım falan diyordu bana. Arkamdan gelip çok hızlı bi hareketle beni yere düşürürdü. Yani kötü davranıyordu. Tam bir pislikti. Her şeyle dalga geçerdi. Benim eşyalarımı alıp saklardı, ittirirdi...2-3 ay böyle geçti.
Barış daha çok uğraşmaya başladı. Bende karşılık olarak onla uğraştım. Herkes bizi sevgili sandı. Sınıftakiler "siz sevgili misiniz?" "Barıştan hoşlanıyor musun?" "Bence Barış sana aşık" yada "ooo aşıklar" gibi şeyler demeye başladılar. Oysa ki aramızda hiç bir şey yoktu. Barış herkesi sinir eden bi tipti. Tek ben değil okuldaki çoğu kızı.
Tüm kızlarla böyleydi ama kimse anlamıyordu. Herkes bana yüklendi. En yakın arkadaşlarım bile.
——
Haftada 1 gün seçmeli dersler vardı. Tüm sınıflar karışıyordu. Benimki resimdi. Çok kalabalık bi grup değildik. Tek Mert'i tanıyordum. Diğerleri hep diğer sınıflardaydılar. Zaten Mertle pek konuşmazdım. Hatta ben bizim sınıftaki sadece kızlarla konuşurdum o da çok az zaten. Benim takıldığım kişiler hep başka sınıflardaydılar.Mert: niye tek erkek olarak ben varım amk
İlayda: seni kız olarak görmüşler demek ki
Mert: euheuheuhe ne kadar komiksin sen
Başka bi kız: hoca geldi susun lanherkes istediği yere tek başına oturmuştu. Benim yerim cam kenarıydı, önümde Mert, yanımda ise biraz önce konuşan sarışın kız vardı.
Resim hocası baya bi konuştu, alınması gereken şeyleri söyledi. Ve herkes kendini tanıttı. Sarışın kızın adı Selinmiş. Hoca herkesten şuanki giydiği ayakkabısını çizmesini istedi. Resim yeteneğimize bakmak içindi galiba.
Mert: aha sıçtık
Bazı kızlar ayakkabısı masanın üstüne koyup çizdi. Tüm sınıfın ayak kokmasından şikayetçi olan Mert yeni küfürler yarattı. Çizilen eserler zaten efsaneydi. Hele benimki ve Selininki fevkaladenin fevkinin de fevkindeydi.
Biz Selinle gülmekten yarıldık. Mert küfür ettikçe biz gülüyorduk. Dersin sonunda hoca çizilen resimlere puan verdi. 2/10 aldım. Selin 4/10. Mert ise 1.5/10.
Size çok efsane çizdiğimizi söylemiştim...
——
Beden dersi için 9/A ve 9/B nin kızları birleşti.
Ve Selin de vardı. Beden hocasını eski okulumdan tanıyordum. Ve hiç sevmezdim. Kızlara erkek gibi davranırdı, hep basket oynatırdı. Beden puanım hep 50% olurdu. Bende mi sorun var bilmiyorum ama kendimi bildim bileli beden eğitiminden nefret ederdim.
Anladığım kadarıyla Selinde öyleymiş. Hep ikimiz geride kalırdık.
Her hafta 2 saat Selin ile beraber dersimiz vardı ve biz hep o 2 saat boyunca beraber olurduk. Konuşurduk. Ve böyle böyle birden çok yakın arkadaş olduk. Onu da grubumuza aldık. Artık 4 kişiydik. O da bizim ile takılmaya başladı. Tam gerizekalı çetesi kurmuştuk. Ben, Selin, Mira ve Aleyna. Görebileceğiniz en gerizekalı çete...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçurum
Chick-LitSen benim ilk aşkım, Sen benim ilk çaresizliğim, Sen benim ilk yenilgimsin.