Yo \(*w*)/
Zamówienie dla Dream_Liv ^^Rionio
Płeć: Chłopak
Wiek: 17,5
Backstory (w skrócie): Rionio powstał przez przypadek. Gdy jego matka powiedziała jego ojcu ,że będą mieć dziecko ten ją zostawił ,jednak mimo to ona sama postanowiła wychować dziecko. Szybko się okazało ,że nie jest to takie proste i ,może dlatego ,iż matka nie zwracała na niego wystarczająco uwagi, mały szkielet zaczął zamykać się w sobie i buntować. Po pewnym czasie jego mama spotkała starego przyjaciela jeszcze z liceum ,za którego w końcu wyszła. Rionio nie darzył sympatią swojego ojczyma ,więc w akcie desperacji postanowił uciec z domu. Potem i tak przyznał ,że było to niemądre ale bał się wrócić do domu.
Charakter: Może tego po nim nie widać ,ale to istna krynica sarkazmu; jest dość nieufny; samodzielny; nawet wobec swoich przyjaciół zachowuje się niezbyt miło; nie lubi gdy ktokolwiek jakkolwiek go dotyka; do większości nowych rzeczy i osób odnosi się sceptycznie.
Informacje dodatkowe: Niedługo przed jego ucieczką z domu doszło między nim ,a jego mamą do kłótni. Dokładniej chodziło o te 2 sztuczne diamenciki ,które wczepił sobie pod oczodołem, bo zrobił to bez jej zgody. W kulminacyjnym momencie kłótni ,wrócił do domu ojczym Rionio ,który starając się ich rozdzielić przez przypadek za mocno odepchnął Rionio. Również przez przypadek, szkielet wpadł na kant stołu ,tak nieszczęśliwie ,że na zniszczony oczodół nawet magia lecznicze nie pomogła; woli chodzić w damskich ubraniach najpewniej przez to ,że większość dzieciństwa spędził z matką.(#teamtworzeniaszkieletówztrudnymdzieciństwemXD)
Mam nadzieję ,że Ci się podoba ^^ Oczywiście możesz zmienić co tylko będziesz chciała ^^"
I paczajcie co mam~
11 kolorków + blender (którego nie umiem używać -v-" [ale się nauczę ,bo od czego są tutoriele na yt ( •̀ω•́ )]) Teraz mogę umierać w spokoju OwO
🌌★~Ja mata~★🌌