Toksyczny wip ( ͡°w ͡°)

108 31 7
                                    

Nawet nie chcecie wiedzieć ,który raz próbuję to opublikować =)

Yo \(*w*)/

Tak w skrócie: miałam sprzątać pokój ,ale mi się nie chciało ;P więc zaczęłam przeglądać spis au UT i natrafiłam na Toxictale ,które okazało się być polskim au OwO Zaczęłam przeglądać tumblr autorki i tak oto dostałam weny na stworzenie tego czegoś ^^'
xXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXx

Tak w skrócie: miałam sprzątać pokój ,ale mi się nie chciało ;P więc zaczęłam przeglądać spis au UT i natrafiłam na Toxictale ,które okazało się być polskim au OwO Zaczęłam przeglądać tumblr autorki i tak oto dostałam weny na stworzenie tego czego...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To dopiero wip ,więc jeszcze wiele mogę w rysunku zmienić ( ͡°w ͡°)

Jeszcze nie wiem ,czy to będzie mój OC ,ale znając życie i mnie... Heh ^^"

Ten uczuć ,gdy próbujesz uchwycić pozę której nigdy wcześniej nie rysowałaś i robisz to bez żadnego wzorca ;w;
xXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXx

Chyba Wam jeszcze nie dziękowałam za 3k⭐ i 8k👁 (teraz jest tego o wiele więcej ;w;"), prawda? -v-' Nawet jeśli już to robiłam to trudno ^^' Podziękuję jeszcze raz >;3

Dziękuję Wam ❤

xXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXx

A teraz trochę o moim życiu prywatnym, bo w końcu jest mega, super ciekawe ;v;

Wczoraj byliśmy na konkursie przyrodniczo-historyczno-matematycznym ^^ Moja drużyna zajęła 2 miejsce ,a grup było chyba ponad 10
>:3 (ach, ta moja wrodzona skromność ( ͡°w ͡°))

I znowu Was zostawiam >:3 W poniedziałek jadę na zieloną szkołę ,a wracam w środę ^^" Ale dziewczyna ,z którą będę mieć pokój, wspominała coś o tym ,że weźmie ruter ,więc może coś z tego będzie ( ͡°w ͡°)

No i w ramach bonusu powiem ,że chyba będzie u mnie burza bo słyszę grzmoty niedaleko ( ͡°^ ͡°)
xXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXx

(Gif jest chamski i nie chce się załadować ;______;)

✨🎈Ja mata🎈✨

Rysunkowe Piekło [czyli mój artbook] (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz