Yo \(*w*)/
Jak widać wieści szybko się rozchodzą ^^' Dzisiaj wpadła do mnie część mojej rodzinki (ta nadnaturalna część ,bo ta ludzka [która w zasadzie jest większością ;P] szuka na mój „przypadek” jakiegoś dobrego egzorcysty ;_;) obejrzeć jak się zmieniłam ^^" Między innymi przyszła moja dalsza kuzynka Tritoo OvO Przez cały czas mówiła o tym ,że niedługo będzie mieć jakieś tam praktyki w straszeniu ,czy coś -w- (wiecie, to jedno z głównych i ulubionych zajęć potworów spod łóżka ^^') Tam gdzie obecnie mieszka średnio ma dostęp do miejsca w ,którym będą się odbywać ,więc poprosiła mnie ,abym jej jakoś pomogła ;w; Proszenie mnie o pomoc jest zawsze złym pomysłem ,więc ja poproszę o nią Was (w tym zdaniu jest tak mało logiki XD)
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
I ogólnie to o co chodzi? Chyba nie mam co owijać w bawełnę ,więc walę prosto z mostu: czy ktoś weźmie Trit do siebie ^w^'? W sensie tak trochę na współlokatorkę..? I tak przez większość czasu nie ma jej w domu ,więc na pewno nie będzie przeszkadzać -v-
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Tutaj macie taki jej szybki portrecik o ,który mnie prosiła ^^'
Jesteśmy średnio podobne ,ale mówiłam już ,że to dalsza rodzina -v-'
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•I mówiła też ,że gdy szuka się współlokatora powinno się siebie chyba trochę opisać ^^' Więc...
💜 jej imię czyta się Tritu (ale można do niej mówić w skrócie Trit ^^')
💜te jej „wężowe kitki” mają własną wolę i bardzo często bywają złośliwe -__-
💜prowadzi jednocześnie dzienny i nocny tryb życia ,więc śpi raz na ruski rok (ale jest do tego przyzwyczajona i nie szkodzi to na jej zdrowie ^v^)
💜 Nie umie gotować... I to bardzo...
💜 Zawsze ,gdy jest czymś podekscytowana zaczyna się dziwnie ślinić (a ,że ma zieloną ślinę wygląda to trochę dziwnie -v-")
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•Podsumowując: jeśli ktoś chce się z nią użerać to niech zwyczajnie pisze ^^' I nie martwcie się o swoje życie ,bo Tritoo wie ,że poprosiłam Was o pomoc OwO (choć na początku była średnio zadowolona ;_;)
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•★🍬Ja mata🍬★