*Thomas P.O.V*
Wykończony całym dzisiejszym dniem,wszedłem do domu i rzuciłem się na kanapę. Ten dzień był męczący, ale nie mogę powiedzieć że był zły.
Cholera Dyl przez to co powiedziałeś nie mogę się teraz na niczym skupić...
Ten cholernie pociągający idiota powiedział reporterom że jest gejem i teraz cały czas o tym myślę. Może jednak mam u niego jakieś szanse. Thomas ty debilu! On Już kogoś ma na oku.. Niestety raczej nie jestem to ja, jesteśmy tylko przyjaciółmi... PURWA!
To myśląc udałem się do kuchni zrobić sobie herbatę i coś do zjedzenia bo i tak raczej nie zasnę.
Już z przygotowanym posiłkiem usiadłem na kanapie i włączyłem telewizor. Akurat pokazywali powtórkę z nasze dzisiejszego wywiadu.
Cholera... Trafiłem na idealny moment gdzie akurat się wypowiadałem. Spytano mnie wtedy czy potwierdzam odpowiedź Dylana na nasz temat. Miałem wtedy ogromną ochotę krzyknąć:
"-Dylan jest tylko mój. Bardzo się kochamy. Tak, jesteśmy gejami, a wam nic do tego. Tutaj liczy się uczucie. Zdolność kochania kogoś pomimo płci drugiej osoby."
Lecz jak to ja, głupio się uśmiechnąłem i potwierdziłem to, co powiedział mój przyjaciel.
Po chwili pokazywany był moment gdzie Kaya 'zachwycała' się Newtmasem. Po chwili kamerzysta zrobił zbliżenie na twarz Dylana, który zaczął się słodko rumienić.
Tak bardzo chciałbym żeby odwzajemnił moje uczucia. Możecie nazwać mnie wariatem bo czytam fanfiki o mnie i Dylanie. Podobno o zakochaniu można mówić po miesiącu czucia czegoś więcej do danej osoby.
Nie, nie zakochałem się. Na pewno się w nim nie zakochałem.Purwa jak ja jestem wdzięczny tym reporterom, że mnie nie zapytali o moją orientacje ponieważ wtedy shipperom Dylmasa/ Newtmasa totalnie odwaliło. Kolejne przerobione nasze zdjęcia, gdzie się całujemy czy trzymamy za ręce. Ludzie moim zdaniem za bardzo się wtrącają w niektóre sprawy. Lecz byłem bardzo zaskoczony tym, że Dyl jest homoseksualny.
Z zamyślenia wybudził mnie głośniejszy dźwięk w telewizorze. O nie.. znowu tak się zamyśliłem o nim, że nie zauważyłem kiedy wywiad w telewizji się już skończył. Więc wziąłem pilota i cofnąłem na sam początek programu. Obejrzałem to chyba z trzy razy i za każdym razem gapiłem się na Dylana.
Gdy skończyłem oglądać poszedłem do mojej sypialni. Wziąłem stamtąd czyste bokserki i spodnie dresowe a następnie udałem się do łazienki. Czyste ubrania położyłem na pralce a dziś noszone wrzuciłem do kosza na pranie następnie wszedłem pod prysznic. W dłoń chwyciłem mój ulubiony żel o zapachu Poziomek. Może i nie jest to nie wiadomo jak męski zapach ale ja go uwielbiam. Poza tym w jakiś faktach o gwiazdach przeczytałem, że Dyl uwielbia poziomki tak samo jak ja, lecz oboje nienawidzimy zapachu jak i smaku kokosa.
Ahhh, tyle nas łączy...
Po skończonym prysznicu wytarłem się i ubrałem, a następnie udałem się do sypialni i położyłem na łóżko. Pomimo zmęczenia dzisiejszym dniem nie potrafiłem zasnąć bo moje myśli ciągle biegały naokoło Dylana i tego co powiedział... Dyl jest gejem...Ma kogoś na oku... Możliwe że to ja.. gdy to pomyślałem moje serce zrobiło fikołka. O Boże.. Gorąco mi się zrobiło jak pomyślałem że mogę się podobać Dylanowi. Tak rozmsyślając zasnąłem, a w moim śnie działo się porostu wszystko o czym marzę. Dylan mówiący mi jak bardzo mnie kocha, ja odpowiadający mu tym samym. Dylan zdzierający ze mnie ubrania i namiętnie całujący...
xxx
Noo hejka! A więc mamy pierwszy rozdział za nami, spokojnie dzikich akcji jeszcze trochę będzie 😂💣
~N.
Korekta/współtwórca: brocheta00 🤗 💕
CZYTASZ
[I] am [L]ucky t[o] ha[ve] [You] | Dylmas
Fanfiction*ZAWIESZONE NA CZAS NIEOKREŚLONY:(* "I wtedy uklęknął na jedno kolano, wyciągając małe pudełko z kieszeni spodni. -(...) chcę żyć w cieple twojego serca i zawsze nazywać go swoim domem (...) Czy zostaniesz moim mężem?" Historia dwójki przyjaciół- Dy...